پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی درگذشت سید محمد معز الدینی بافقی

انالله و انا الیه راجعون

خانواده بزرگ فرهنگیان استان ، امروز عزیزی را از دست دادند که جلوه های معلمی و صداقت او طی دهه های اخیر در همه جا نمایان بود و ترنم صفای باطن ، تلاش خستگی ناپذیر ، تعهد اجتماعی ، وجدان کاری ، مسئولیت شناسی و دغدغه مندی نسبت به آینده و آینده سازان از سپهر وجود پاکش می تراوید . او در سالهای پیری و بیماری مانند  سال های جوانی و طراوت به مدرسه و کلاس و فرهنگ ومعرفت عشق ورزید و خود پایه گذار ابتکاراتی بود که فکر می کرد با تحقق او جریان آموزش و پرورش بیشتر و بهتر رونق می گیرد . ما اکنون در سوگ و فقدان معلم وارسته حاج سید محمد معزالدینی نشسته ایم ، شخصیت گرانقدری که جای خالی اش در همه جا احساس می شود و غروب دردناکش به سادگی جبران نخواهد شد.

اینجانب با تأسف و تأثر فراوان ضایعه درگذشت این معلم و مراد خویش را به بازماندگان شریف آن زنده یاد و خانواده بزرگ فرهنگیان استان تسلیت عرض می نمایم و از پیشگاه خداوند کریم برای آن مسافر سربلند ملکوت رحمت واسعه الهی و برای عموم صاحبان مصیبت صبر و اجر جزیل مسألت می نمایم.

 

محمد حسن قائدیها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

برچسب ها :
  1. ناشناس

    ای کاش قبل از فوت این بزرگواران, مراسم هایی جهت تجلیل وشناسایی برگزار میشد که مردم بشناسند وبدانند چه سرمایه هایی دارند.باز هم ازعزیزانی که اطلاع رسانی میکنند جای تشکر وقدردانی دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *