مدیر آموزش و پژوهش شرکت سنگ آهن بافق :

برگزاری دوره مدیریت مالی، مدیران غیر مالی را برای بهبود تصمیمات و ایفای نقش بهتر یاری می کند

حبیب حسن زاده بافقی : دوره آموزشی مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی در محیط متغیر امروزی ، مدیران غیر مالی را برای بهبود تصمیمات متخذه ، ارزش آفرینی و ایفای بهتر مسئولیت های خود یاری می کند .

دوره آموزشی مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی طی روزهای شنبه و یکشنبه ، بیستم و بیست و یکم آبان سالجاری در محل سالن کنفرانس مدیریت شرکت در آهنشهر با تدریس آقای دکتر قاسم موءذنی برگزار گردید.

مدیر آموزش و پژوهش شرکت با اعلام این خبر و با بیان اینکه این دوره با استقبال خوب معاونین و مدیران غیر مالی شرکت روبرو شده اظهار داشت :
آشنا بودن مديران غير مالي با اصول و مفاهيم مالي و حسابداري کمک مي کند تا تصميماتي که آثار مالي کوتاه مدت و بلند مدت دارند بهتر اتخاذ شود. از اين رو ضرورت دارد تا مديران غير مالي در محيط متغير امروزي براي بهبود تصميمات متخذه، ارزش آفريني و ايفاي بهتر مسئوليت هاي خود در زنجيره ارزش بطور نسبي با اصول و مفاهيم و دانش مالي و حسابداري آشنا شوند.


حسن زاده اضافه کرد :هدف و ضرورت دوره اهميت و نقش اطلاعات مالي و حسابداري در ايفاي هر يک از وظايف مديريت اعم از پيش بيني و برنامه ريزي، هدف گذاري، هدايت، کنترل و انگيزش بر همه مديران کاملاً آشکار مي باشد. آشنا بودن مديران غير مالي با اصول و مفاهيم مالي و حسابداري کمک مي کند تا تصميماتي که آثار مالي کوتاه مدت و بلند مدت دارند بهتر اتخاذ شود. از اين رو ضرورت دارد تا مديران غير مالي در محيط متغير امروزي براي بهبود تصميمات متخذه، ارزش آفريني و ايفاي بهتر مسئوليت هاي خود در زنجيره ارزش بطور نسبي با اصول و مفاهيم و دانش مالي و حسابداري آشنا شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *