حضور رئیس هیات پهلوانی و زورخانه بافق در جمع ورزشکاران زورخانه مالک اشتر

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بافق مطابق روال همیشگی در جمع ورزشکاران زورخانه مالک اشتر حاضر شد و از حضور جمع زیاد ورزشکاران در آن زورخانه و کلیه کسانی که در امر باسازی و توسعه این زورخانه شبانه روز تلاش کرده اند تشکر و قدر دانی نمود.

وی افزود کسانی که برای رضای خداوند تلاش می کنند و بدون هیچ چشم داشتی در امور خیریه که مورد استفاده عموم است کار می کنند عاقبت به خیر می گردند و کاری را که انجام داده اند تا ابد باقی خواهد ماند و این عمل فی نفسه امری ماندگار است.

عباسیان افزود : باتوجه به کمبود بودجه ورزشی در سطح کشور، شخصا سعی می کنم این کمبود ها را جبران کنم و همگی ما باید سعی کنیم که با تلاش و همکاری مشکلات و کمبود ها را از سر راه برداریم ولی خوب بود اگر در این راستا فرهنگ سازی صورت می گرفت تا مردم نیز مقداری از نذر و نیت خود را به ورزش پهلوانی و زورخانه ای اختصاص میدادند. وی گفت چه جا و مکانی مقدس تر و پاک تر از زورخانه ها که انسان نذر آن کند چرا که زورخانه محل دعا و ذکر خدا و ائمه اطهار است و جایی که انسان را می سازد. هر چه تعداد ورزشکار یک جامعه اضافه شود جامعه سالم تر و شاداب تر خواهد بود و من از تمام کسانی که به هر ترتیب به امر ورزش کمک و مساعدت می کنند تشکر می کنم.

برچسب ها : ,
  1. ناشناس

    زور من بیشتر یا لدر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *