اگر مضطرب هستیم، توقع فرزند آرام نداشته باشیم

اگر مضطرب هستیم، توقع فرزند آرام نداشته باشیم، اگر بی برنامه و ناهماهنگ هستیم، امید بچه منظم نداشته باشیم، اگر اختلاف زناشویی و جر و بحث خانوادگی داریم منتظر آشفتگی های تربیتی در فرزندمان باشیم.

والدین عزیز ؛ اگر نگران تربیت فرزندتان در جامعه کنونی باخیل عظیم تبلیغات فریبنده فضای مجازی هستید باید از خودتان شروع کنید. پدر و مادری که تماشای ماهواره و فیلمهای مبتذلی که ترویج روابط ناصحیح و گسستگی بنیان خانواده را دنبال می کند دارند دور از انتظار نیست فرزندشان در نوجوانی به انحراف کشیده شود. پدر و مادری که نوجوان خود را رها کرده و با او دوست نمیشوند منتظر دوست شدن افراد ناصحیح با فرزندشان باشند. نوجوانی دوران پر از لغزش و فراز و نشیب است، آنها را تنها نگذارید. والدینی که نسبت به استفاده فرزندشان از تلفن همراه بی تفاوتند و نمیدانند چه مطالب و فیلمهایی طی روز ذهن او را مشغول میکند انتظار جوانی تحصیلکرده و موفق نداشته باشند.از همین کودکی نظارت کودکتان را در همه مسائل برعهده بگیرید اگر مشکلی در برخورد با او دارید حتما از مشاور کمک بخواهید.
بهترین راه مصونیت فرزندانمان از انحرافات جامعه کنونی تقویت ایمان و اعتقاد واقعی در آنهاست، خودتان مطالعه کنید تا با اگاهی با فرزندتان برخورد کنید.

دکتر حبیبیان ؛ متخصص کودکان

🍎🍎🍎بمابپیوندید👇👇
@drhabibian

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *