تجدید بیعت جمعی از سوارکاران استان یزد و شهرستان بافق با محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده بافقی

جمعی از سوارکاران استان یزد و شهرستان بافق که به مناسبت اربعین حسینی با برگزاری همایش دو روزه مسیر 100 کیلومتری استان یزد تا شهرستان بافق را طی نموده بودند ظهر امروز وارد شهرستان بافق شدند و با حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله بافق با آرمان های شهید محیط بان علی اکبر قنبری زاده بافقی تجدید بیعت نمودند.


سید جلیل هاشمی رئیس هیات سوارکاری شهرستان بافق در حاشیه این مراسم در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان بافق گفت : این همایش صبح روز پنجشنبه همزمان با آغاز مراسم اربیعین حسینی از دو راهی بافق ، مهریز به سمت شهرستان بافق آغاز گردید و سوارکاران مسیر 100 کیلومتری را دردو روز متوالی طی نمودند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان بافق در ادامه ضمن قدردانی ازرئیس اداره ورزش و جوانان ، شهردار و دیگر مسئولینی که در این دوروز هیات شهرستان را حمایت نمودند افزود : این همایش به میزبانی هیات سوارکاری شهرستان بافق انجام گرفت و سوارکاران برنامه فرهنگی ویژه ای را تجربه نمودند.
هاشمی هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ سوارکاری و حفظ سیره ائمه معصومین و شهدای کربلا عنوان نمود و گفت : اسب سواری از جمله ورزش های مورد تاکید اسلام است که پیامبر اکرم (ص) نیز نگاه ویژه ای به این ورزش داشته است لذا این همایش در جهت معرفی ورزش سوارکاری به نسل جوان و نوجوان برگزار شد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *