اعضای گروه فدائیان ولایت بافق با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دیدار کردند

اعضای گروه سرود فدائیان ولایت شهرستان بافق با حجت الاسلام سلیمانی دیدار کردند. اعضای گروه سرود فدائیان ولایت شهرستان بافق با حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سلیمانی گفت: زندگی انسان دارای سه مرحله کودکی، جوانی و پیری است و بهترین دوره دوره جوانی هست که می توان بهترین استفاده را از آن برد.

وی درادامه افزود: دوره جوانی دوره زودگذری است وباید قدر این دوران را بدانید و بهترین استفاده را از آن بکنید.

امام جمعه بافق اظهار داشت: رمز موفقیت شما جوانان در داشتن اعتماد به نفس است. جوانان بافقی دارای خلاقیت وابتکارات زیادی هستند ولی باید اعتماد به نفس و در کنارآن نیز بستر هم فراهم شود.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان تصریح کرد: سعی کنید اشعاری را انتخاب کنید که مایه دار ودارای اصالت باشدو یک نصیحت هرگز خودتان را ارزان نفروشید.

در ابتدای این دیدار نیز کاظم پورسلطانی مسئول گروه سرود فدائیان ولایت بافق گفت: این گروه داری 30 نفر عضو که شامل گروه سرود و مارش است و با هدف زنده نگه داشتن مراسمات ملی و مذهبی در شهرستان این گروه را راه اندازی کردیم.

وی در ادامه افزود: با تلاش وپشتکار جوانان و حمایت مسئولین وامام جمعه محترم در تمام مراسمات ملی، مذهبی و یادواره های شهدا حضور فعال وچشمگیری خواهیم داشت چون جوانان بافقی این استعداد را دارند که در سطح کشور واستان بدرخشند.

منبع : بافق خبر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *