مدیریت توزیع برق شهرستان بافق :

در خصوص مشکلات روشنایی معابر بافق پیگیر و جوابگو هستیم / موارد خاموشی معابر مربوط به اتصالی، معیوب شدن شبکه و لامپ سوزی است / مردم مشکلات را به سامانه ۱۲۱ اعلام کنند / تامین روشنایی بلوار آیت الله میرغنی زاده، ورودی روستاهای حاجی آباد و صدر آباد و همچنین روشنایی مسکن مهر در دستور کار قرار دارد

در خصوص مطالب ذکر شده در سایت عصر بافق، جوابیه ای از طرف مدیر توزیع برق شهرستان ارسال شده که در زیر آورده می شود؛

مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی عصر بافق
جناب آقای رضا دهقانزاده بافقی
سلام علیکم
با احترام در خصوص مطالب درج شده در آن سایت در رابطه با اداره برق شهرستان، روشنایی معابر و … به عرض می رساند؛ این مدیریت شامل ۴ اداره بهره برداری، طرح توسعه، مشترکین و مالی و پشتیبانی می باشد که امور مربوط به روشنایی سطح شهر و مسئولیت آن نیز مربوط به اداره بهره برداری بوده ضمن اینکه ما نیز پیگیر و جوابگو هستیم. لازم به ذکر است که رئیس اداره بهره برداری و طرح توسعه بومی بافق بوده و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و پیش بینی من این است که از مدیران آینده بافق باشند ضمن اینکه بنده نیز با توجه به اینکه از بدو تولد تا ۱۵ سالگی و دبیرستان را در بافق گذرانده ام خودم را بافقی می دانم. موارد مربوط به روشنایی جزو امور روزمره این مدیریت بوده و ما هرگز نسبت به قطع برق منطقه ای از بافق اقدام نکرده و نخواهیم کرد و این موارد بیشتر به اتصالی، معیوب شدن شبکه و لامپ سوزی مربوط است. دید من بیشتر به جذب بودجه بیشتر و کارهای زیربنایی در شهرستان بوده و از اقداماتی که در این زمینه انجام شده، بومی سازی پیمانکاران برق بافق، همچنين راه اندازى گروه خط گرم پيمانكار بومى كه در این زمینه اولين شهرستان در استان هستیم بوده است. مديريت برق شهرستان بافق با سرويس بموقع ساليانه خطوط، تاسيسات و زحمات پرسنل آن توانسته كمترين خاموشى يا قطع برق در استان را داشته باشد. با توجه به فاصله زياد روستاههاى منطقه سبز دشت براى خدمات بهتر و سريع تر در آينده نزديك در آنجا شعبه داير مي گردد.
مردم شهرستان می توانند مشکلات قطع برق و تمامی امور مربوط به این مدیریت را به سامانه ۱۲۱ اعلام کنند و مطمئن باشند که تمام موارد به صورت شبکه و از استان رصد و پیگیری می شود. این را نیز باید در نظر بگیرید که هر کاری یک پروسه زمانی خاص خود را دارد که در صورت ثبت در سامانه ما موظف هستیم در بازه زمانی تعریف شده، جوابگوی آن مشکل باشیم.
در خصوص قطعی برق قسمتهایی از روشنایی شهر، فکه معلم تا آتش نشانی و بلوار آهن، مشکلات فنی وجود داشت که مرتفع گردیده است. ناگفته نماند که تامین روشنایی بلوار آیت الله میرغنی زاده، ورودی روستاهای حاجی آباد و صدر آباد و همچنین روشنایی مسکن مهر در دستور کار ما قرار دارد و در آینده ای نزدیک انجام خواهد گرفت. لطفا این جوابیه را جهت اطلاع مردم در سایت عصر بافق قرار دهید.
عسکری فر ؛ مديريت توزيع برق شهرستان بافق

  1. ناشناس

    ذبیح الله:
    دست مریزاد. حالا که صحبت ازروستا ها شد زحمتی هم برای روشنایی قسمتی ازمیدان بهارستان تا کارگاه قدیم اقدامی انجام بدهید. جاده باریک وتاریک وشلوغ.ممنون

  2. محمد

    اول جاده باقراباد همیشه مشکل داشته . اما کو گوش شنوا….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *