حضور رئیس هيات پهلواني و زورخانه اي بافق در جمع ورزشكاران زورخانه پهلوان عسكر بافقي

عزیزالله عباسیان، رئيس هيات پهلواني و زورخانه اي بافق در جمع ورزشكاران زورخانه پهلوان عسكر بافقي حاضر شد و زماني را با ورزشكاران و مرشد زورخانه گذراند. جوانان و نوجوانان از حضور عباسيان درجمع خود استقبال کرده و صحبتها، دردلها و مشکلات خود را با وی در مین گذاشتند. ورزشكاران با همراهي و ميانداري پهلوان خود ورزش بسيار زيبايي را به نمايش گذاشته و صداي صلوات بود كه هرچند يك بار فضا را عطر اگين مي نمود. بعد از ورزش عباسيان در صحبتی با ورزشكاران، آنها را تشويق به ورزش بیشتر نمود و اظهار داشت: ورزشكاران زورخانه اي كه زمان فراغت خود را به این امر مي گذرانند هم تن خود را پرورش مي دهند و هم روح و روان خود را زيرا ورزش زورخانه اي هميشه با صلوات بر پيامبر (ص) و اهل بيت ايشان و همچنين مدح ائمه همراه بوده و اين موضوع در ساخت فرزندانمان نقش اساسي دارند.

وی در ادامه سخنان خود افزود : پهلوان حقيقي کسی است كه بتواند بر هواي نفس خود غلبه كند، در هنگام ناراحتي خشم خود را فرو برد و در زندگي خود گذشت و مردانگي را سرلوحه خودش قرار دهد.

رئیس هیات ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای بافق  گفت : ورزشكاران پهلواني بايد در جامعه الگو باشند بطوريكه مردم متوجه وجه تمايز يك ورزشكار پهلواني و زورخانه اي با ساير ورزش ها شوند. وي احترام به بزرگترها و علي الخصوص پدر و مادر را كه تمام وجودشان را براي راحتي فرزندان خود ميدهند را واجب دانست و درخاتمه از كليه ورزشكاران، رؤسای هيات ها، جامعه ورزشي شهرستان و رياست محترم اداره ورزش و جوانان كه در مراسم سيزدهم آبان شركت كرده و به وظيفه شرعي خود كه همانا ايستادگي در برابر ظلم و جنايت است تشكر و قدر داني كرد.

عباسيان همچنين در خصوص كمك به خريد وسايل مورد نياز اين زورخانه قول كمك و مساعدت داد و گفت : انشالله با هماهنگي با آقاي نارگاني، رئیس محترم اداره ورزش وجوانان از كليه زورخانه هاي بافق بازديد و در رفع مشكلات مالي آنها به سرعت اقدام خواهيم نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *