پیام تبریک مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق به استاندار یزد

«و اکثر مدارسه العلماء و مناقشه الحکماء فی تثبیت ما صلح علیه امر بلادک، و اقامه ما استقام به الناس قبلک».
با دانشمندان فراوان گفتگو کن و با حکيمان فراوان بحث کن که مايه ي آباداني و اصلاح شهرها و برقراري نظم و قانوني است که در گذشته نيز وجود داشته است. ( از فرمایشات حضرت علی (ع) به مالک اشتر).
جناب آقای مهندس زمانی قمی
استاندار محترم استان یزد
اکنون که انتخاب مردم در 29 اردیبهشت 1396 به ثمر رسیده و درخت تدبیر به بار نشسته و شکوفه های اصلاح و امید از درخت انقلاب رسته و شوق های تازه برانگیخته شده است، مسروریم که همنوا با مردم استان، انتصاب جنابعالی را به عنوان استاندار یزد، تبریک بگوئیم و از اینکه سکان هدایت استان به دست یکی از مدیران باتجربه و کاردان در دولتهای اصلاحات و تدبیر و امید، سپرده شده است، خشنودیم.
مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق، ضمن خوش آمد به شما، فرصت مغتنمی که برای اصلاح امور و رفع نواقص فراهم آمده را به فال نیک می گیرد و از امکانی که برای گردش نخبگان ایجاد شده است، حمایت می کند و امید دارد با درایت شما و همت متخصصان و تلاش دلسوزان، استان یزد به جایگاه پیشین و پیشرو خود در کشور بازگردد و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر آنکه به پشتوانه رای مردمان مداراطلب استان یزد، تغییر در نگاه و راه، ایجاد شود و ما با دیدن کارنامه و سوابق شما به این امر، یقین داریم.
در پایان بر خود فرض می دانیم از خدمات ارزشمند استاندار اخلاق مدار یزد جناب آقای میرمحمدی صمیمانه قدر دانی کنیم و برای ایشان و همه خدمتگزاران به این مرز پرگهر، آرزوی سربلندی و سرافرازی نمائیم.
پیش ما یاقوت، یاقوتست و گوهر، گوهر است دأب ما اینست یعنی قدر گوهر نشکنیم
(وحشی بافقی)

مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *