شفیع، مدیر گندله سازی سه چاهون در کارگروه گزارش دهی به مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق :

پیشرفت پروژه گندله سازی سه چاهون ۴۱ درصد است / امروز اولین عملیات نصب شروع شد / معدن عمری دارد و این پروژه ها شاهرگ حیاتی شرکتند

شفیع، مدیر گندله سازی سه چاهون در کارگروه گزارش دهی به مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق ضمن عرض تسلیت به مناسبت چهلم ابا عبدالله الحسین گفت : لازم میدانم که خدا را شاکر باشم که به ما توفیق داده است که سالهای آخر خدمت را جایی باشیم که مدیرعامل دلسوز، شورای شهر دلسوز، فرماندار دلسوز، نماینده محترمی که دائما پیگیر مطالبات مردم هستند و همچنین حضور و وجود ذی قیمت امام جمعه شهرستان و از همه مهمتر مردم دوست داشتنی دارد که ما را پذیرفتند تا بتوانیم کارخانه ای راه اندازی کنیم که باعث افتخار شهر و کشور باشد.
وی در خصوص پروژه گندله سازی سه چاهون اذعان داشت : حدود ۴۱ درصد پیشرفت پروژه داشتیم و کوبه استیل پیمانکار پروژه است. تمام تجهیزات تا شهریور ۹۷ وارد بافق خواهد شد. اولین عملیات نصب را امروز شروع کردیم و اگر مشکلاتی پیش نیاید می توانیم تا پایان سال ۹۷ وارد فاز راه اندازی بشویم و انشاله محصولی داشته باشیم که ارزش افزوده ای دو برابری را به شهرستان هدیه دهد. معدن عمری دارد و پروژه ها هستند که شاهرگ حیاتی این شرکتند.
شفیع ادامه داد : بعضی مواقع ما با مشکلاتی روبرو می شویم که کار را کند می کند و همینجا از طرف آقای عسکری از همه مسئولین و مردم درخواست می کنم که کمک کنند تا بتوانیم از برنامه عقب نیافتیم. مدیر عامل سنگ آهن در این زمینه نهایت تلاش خود را انجام می دهد و انشالله اگر برخی کج فهمیها تمام شود می توانیم پروژه را در زمان برنامه ریزی شده تحویل دهیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *