ابراهیم تفکری، نائب رئیس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه کارگروه گزارش دهی به مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق :

ضمن پیگیری کارخانه های جوار معدنی و به سرانجام رسیدن آنها، جوانها را دریابیم و در بحثهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی نیز سرمایه گذاری کنیم / شهر نیاز به متخصص نیز دارد / در صحنه باشید تا ما بتوانیم به پشتوانه شما دوایی به دردهایتان بگذاریم

ابراهیم تفکری، نائب رئیس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه کارگروه گزارش دهی به مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق ضمن تشکر از حضور مردم گفت : تمام مطالب عنوان شد، من نیز به نوبه خودم از حضور شما در صحنه و اینکه در تمام صحنه ها بودید، حمایت کردید و می کنید تشکر می کنم. مردم مطمئن باشند که شورای پنجم چه در مرزها و چه در مسائل دیگر حضور دارند و هیچ جایی از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد.
وی ادامه داد : ما باید ضمن پیگیری کارخانه های جوار معدنی، گندله و فولاد و به سرانجام رسیدن آن، جوانها را دریابیم و در بحثهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی نیز سرمایه گذاری کرده و برای این امور نیز برنامه داشته باشیم. فرهنگ غلطی که در شهر است این است که دانش آموزها دیدشان بیشتر به معادن بافق هست و به درس خواندن و ادامه تحصیل اعتقاد لازم را ندارند. ما باید به جوانها بگوییم که معادن و شهر نیاز به مهندس، دکتر، متخصص و تحصیلکرده نیز دارد و در حال حاضر بافق از کمبود متخصص رنج می برد.
تفکری گفت : باید فرهنگ سازی در این زمینه ها در دستور کار قرار گیرد و بتوانیم متخصص مورد نیاز شهر را از جوانهای بافقی تربیت کنیم تا نیاز به این نباشد که متخصص غیر بومی که قطعا تبعات خاص خود را دارد به شهر بافق بیاید. وی در پایان از مردم خواست که همینطور که تا الان در صحنه حضور داشتید بمانید تا ما بتوانیم به پشتوانه حضور شما دوایی به دردهایتان بگذاریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *