حسن محمدی، عضو شواری شهر در کارگروه گزارش دهی به مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق :

دو درصد عوارض شهر به نظر ما اصلا قابل بحث نیست / مردم دغدغه ای نداشته باشند چون نماینده ای توانمند و فرمانداری پیگیر داریم

حسن محمدی در کارگروه گزارش دهی به مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن بافق گفت : تشکر میکنم از اینکه اینجا هستید تا در جریان مسائل شهر قرار بگیرید.
بحث دو درصد عوارض علی رغم اینکه از طرف مسئولان بالادستی ابلاغ شده که پرداخت نشود پرداخت شده و جای تشکر دارد. این دو درصد تنفیذی مقام معظم رهبری است و جز شخص ایشان هیچ کسی نمی تواند این قانون را لغو کند. این امر حقوق حقه مردم بافق بوده و با توجه به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و اینکه انفال هم در اختیار مقام معظم رهبری است کسی نمی تواند دو در صد را لغو کند .
وی ادامه داد : در همین راستا مقرر شد کارگروهی که تشکیل می شود تا بحث واگذاری ۱۵ درصد به شهر را پیگیری کند، موضوع دو درصد عوارض پرداختی سنگ آهن به شهر را نیز پیگیری کند و اصلا دو درصد به نظر ما قابل بحث نیست.
محمدی اذعان داشت : تا پای جانمان پیگیر حقوق حقه مردم هستیم و اگر احساس شود که جایی توان نداریم و راهکار قانونی وجود ندارد حتما به شما مردم گزارش خواهیم داد و وامدار هیچ کسی نیستیم و نخواهیم بود.
وی در پایان با اشاره به پیگیری با جدیت نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت :  خدا را شاکریم که نماینده ای توانمند و فرمانداری پیگیر داریم و مردم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *