رئیس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه کارگروه پیگیری مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی :

 از ما مطالبه کنید و مطمئن باشید که خادمان شما در هیچ زمینه ای کوتاهی نخواهند کرد

سید محمد باقیزاده، رئیس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه کارگروه پیگیری مطالات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن تسلیت ایام محرم و تشکر از حضور مردم گفت : پیرو پیگیری صورتجلسه ۹۳/۶/۹،  نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی از وزیر رفاه در این خصوص سوال کردند و با حضور و جلسه در تهران مسائل بسیاری بررسی شد و با توجه به کمبود وقت و موارد زیادی که نیاز به پیگیری بود مقرر شد جلسه ای دیگر با حضور مسئولین شهرستان، امام جمعه محترم، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، مسئولین صندوق بازنشستگی فولاد و نماینده مردم در مجلس برگزار شود و همانطور که مستحضرید این جلسه به خوبی برگزار شد و دغدغه های شما مردم البته مواردی که مرتبط به وزارت رفاه میشد مطرح و صورتجلسه ۹۳/۶/۹ بند، بند قرائت و وزیر به همه موارد پاسخ داد.
باقیزاده ادامه داد : دو بند از بندهای صورتجلسه کامل اجرا نشده بود اما در کل این جلسه رضایت بخش بود. در خصوص  واگذاری ۱۵ درصد به شهر، وزیر گفت در حیطه کاری من نیست و قرار شد با سازمان خصوصی سازی کارگروهی تشکیل و پیگیری شود.
رئیس شورای شهر گفت : در بافق اتفاق خوبی که افتاده است این است که همه مسئولین بومی و دارای یک وحدت رویه ای هستیم که در گذشته کم سابقه بوده است و من از شما مردم در خواست دارم که از ما بخواهید و مطمئن باشید که خادمان شما در هیچ زمینه ای کوتاهی نخواهند کرد.
وی ضمن اشاره به بازدید امروز از طرحهای توسعه ای و جوار معدنی شرکت سنگ آهن اذعان داشت : پیشرفت ۴۱ درصدی گندله و طرحهای دیگر در شرکت سنگ آهن از نزدیک رصد شد و امیدواریم با پیگیریهای مسئولین استان و اینکه که بعد از ۳۸ سال شهرستان یک نماینده بومی دارد، انشالله بتوانیم اتفاقات خوبی را در آینده رقم بزنیم.

 

  1. ذبیح‌الله کارگران

    دست مریزاد به شورا که درماههای نخستین کاری خود توانست قدم هایی را با وحدت وهمدلی دیگر مسولین شهر بردارند وروزنه های امید رابه شهر دل سوخته ها برگردانند. انشاالله درادامه کار با همین وحدت وهمدلی وهمکاری به وجود امده بین بزرگواران و خادمان بی منت شهر بندهای باقیمانده از صورتجلسه سال 93 هم اجرائی شود تامردم همچنان سپاسگزار این مسولین زحمت کش بودند وباشند .به امید شهری اباد ویکدل وصنعتی.

  2. حقگو

    سلام…واقعا راست میگید یا همین جوری الکی…بنده درمورد یک امر فرهنگی نزدیک یکساله که هی میام ومیرم وتماس تلفنیامم بیش از هزار بارشده وهرروز یه تبصره قانونی برای ما ارائه میدیدوهنوز نتیجه ای نگرفتم برادر خادم…یه چیزی بگید که بگنجد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *