فرهنگ مشارکت و کمکهای خیریه را باید نهادینه کنیم

محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت سنگ آهن صبح روز گذشته از مرکز توانبخشی معلولان و سالمندان رحمت شهرستان بافق بازدید نمود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن به همراه مدیر عامل باشگاه این شرکت در بازدید خود از مرکز جامع توانبخشی معلولان و سالمندان رحمت بافق ،با همکاری هئیت مدیره و اعضاء باشگاه به وعده خود جامع پوشاندند و تعدادی تجهیزات ورزشی شامل یک دستگاه تردمیل، دوچرخه ثابت ،میز پینگ پنگ و میز فوتبال دستی را به این مرکز اهداء نمودند.

محمدرضا کاظمی،مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق گفت : طبق قول داده شده مبنی بر تهیه و اهداء تعدادی تجهیزات ورزشی به عزیزان مرکز توانبخشی رحمت، امروز توانستیم با حضور مدیر عامل محترم شرکت و حمایت های ایشان و با همکاری اعضاء هئیت مدیره این وعده را به واقعیت تبدیل کنیم.

محمد جواد عسکری در فضایی پر مهر از بچه های معلول و ایزوله دیدار کرد. وی تحت تاثیر ازعواطف این فرزندان گفت: انسان ها باید به اتفاقاتی که در زندگی برایشان رخ می دهد اعتقاد داشته باشند که حاصل عمل و رفتاری که از او سر می زند می باشد.

وی همچنین اظهار داشت: عزیزانی که دچار رنج جسمی هستند، بی تردید روزهای راحتی را نمی گذرانند، اما آنچه می تواند ما را در زندگی کمک کند، نشاط روحی و توکل به خداوند است و باید این قاعده را در ذهن خود بسپارید که هرکه سختی های زندگی بیشتری دارد خداوند برای او اجر و مزد بالاتری در نظر خواهد گرفت.

عسکری خطاب به سرپرستان این کودکان در مرکز گفت: صبر، تحمل و نشاط شما و فعالیت های انجام گرفته شما نشان از این است که خداوند استعداد لازم را برای این اقدامات به شما عطا کرده است. کار شما به حقیقت عشق است و اگر این عشق نبود، تحمل زحمت و مشقات این بچه ها با دل و جان انجام نمی گرفت.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با دادن قول مساعدت حمایت خود را برای هرگونه کمکی به این مرکز اعلام نمود.خواهان آن شد تا شرکت را نیز در این عمل خیر شریک بدانند.

خانم حیدری مسئول مرکز رحمت نیز در گفتگویی کوتاه با اعلام گزارشی از هزینه های ماهیانه این مرکز برای بچه ها،از زحمات مدیر عامل شرکت، مدیر عامل باشکاه و رئیس هئیت مدیر و اعضا تقدیر و تشکرکرد.

منبع : آفتاب بافق

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *