علی زکی زاده بازیکن تیم بزرگسالان سنگ آهن در لیگ دسته سه کشور :

علاقه شدید به فوتبال و پیشرفت در این رشته ورزشی و حضور در تیم های باشگاه سنگ آهن مرا به بافق کشاند و ماندگار کرده است / باشگاه آهن فرصتی است در اختیار ورزش دوستان بافقی

در پی حضور تیم بزرگسالان باشگاه سنگ آهن در لیگ دسته سه کشور با یکی از بازیکنان این تیم مصاحبه ای صورت گرفت که در زیر می آوریم؛


عصر بافق : خودتان را معرفی کنید؛
علی زکی زاده هستم، متولد روستای ده علی کرمان، بازیکن تیم بزرگسالان سنگ آهن در لیگ دسته سه کشور توپ می زنم و متولد ۱۳۷۶ هستم
عصر بافق : چند سال است که فوتبال بازی می کنید؟
زکی زاده : از ۱۵ سالگی و در نوجوانان سنگ آهن و زیر نظر مربی علی مسلمان کار خود را شروع کردم.
عصر بافق : با وجود بیست سال سن در تیم بزرگسالان بازی می کنید؟
زکی زاده : با توجه به نظر مربی در تیم بزرگسالان قرار گرفتم.
عصر بافق : ده علی کجا قرار دارد؟
زکی زاده : در فاصله ۱۰۰ کیلومتری بافق قرار دارد.
عصر بافق : با وجود این فاصله چه چیزی باعث شد به بافق بیایید؟
زکی زاده : علاقه شدید به فوتبال و پیشرفت در این رشته ورزشی و حضور در تیم های باشگاه سنگ آهن مرا به بافق کشاند و ماندگار کرده است و هر روز و یا هر چند روز یکبار این مسیر را رفت و آمد می کنم.
عصر بافق : در مدت این پنج سال فقط در تیمهای باشگاه سنگ آهن بازی کردید؟
زکی زاده : بله بعد از بازی در تیم نوجوانان، به تیم جوانان زیر نظر رضا غلامزاده منتقل شدم، و در این تیم بود که نظر جعفر کوشکی به من جلب شد و به عنوان سهمیه در تیم بزرگسالان نیز بازی می کردم تا اینکه سال گذشته در لیگ برتر استان قهرمان شدیم و به لیگ دسته سه کشور صعود کردیم و امسال همانطور که مستحضرید مسابقات در لیگ دسته سه کشور در جریان است و ادامه دارد.


عصر بافق : پیشنهاد از طرف تیم دیگری برای بازی داشتید ؟
زکی زاده : از طرف یکی از تیمهای دسته یک تهران پیشنهادی بود که به علت مشکلات خانوادگی و قطع نخاع پدر و علاقه به باشگاه آهن و اینکه دانشجوی کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه آزاد بافق هستم به تهران نرفتم.
عصر بافق : از باشگاه آهن راضی هستید؟
زکی زاده : بله باید گفت که باشگاه آهن بافق فرصتی است در اختیار جوانان و فوتبال دوستان بافقی تا بتوانند به ورزش حرفه ای بپردازند. در مورد خودم از مربیان آقایان رضا غلامزاده و جعفر کوشکی که واقعا با عشق و علاقه خاصی به این کار مشغولند و اگر پیشرفتی داشتم را مدیون تلاش آنها هستم تشکر می کنم. و همچنین از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه آهن تشکر مخصوص دارم که به تیمهای پایه نگاه ویژه ای دارند.
عصر بافق : برای آیندتون چه برنامه ای دارید؟
زکی زاده : نگاهم به آینده به این شکل است که بتوانم با تلاش مضاعف و کمک گرفتن از پیشکسوتان در این رشته پیشرفت چشمگیری داشته باشم و در تیمهای مطرح کشور توپ بزنم.
عصر بافق : برای علاقه مندان به فوتبال که هنوز شروع نکرده اند چه حرفی دارید؟
زکی زاده : باید گفت در هر کاری و همچنین ورزش و فوتبال اول تلاش دوم تلاش و سوم نیز تلاش و پشتکار مهم است و حرف اول را می زند. پس به نوجوانان پیشنهاد می کنم به فوتبال عشق بورزند و دست از تلاش برای رسیدن به اهدافشان برندارند.
عصر بافق : حرف آخر ؟
زکی زاده :  انشاله که بتوانم زحمات تمامی کسانی را که کمک کرده اند تا به اینجا برسم به خصوص پدر و مادرم و مربیانم را روزی با پیشرفت خود جبران کنم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *