با حضور بخشدار مرکزی بافق :

نشست برنامه ریزی گازرسانی به تعدادی از مزارع شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي بخشداري مركزي شهرستان بافق؛ در جلسه اي مشترك با حضور بخشدار مركزي بافق، اعضاي شوراي اسلامي بخش مركزي، مديران ادارات جهاد كشاورزي و بنياد مسكن شهرستان، شورا و دهياري روستاي مباركه و نماينده اهالي و كشاورزان مزارع فيروزآباد و عباس آباد در خصوص حل مشكل گازرساني به اين مزارع بحث و تبادل نظر شد.

در ابتداي جلسه  پور اميني بخشدار مركزي ضمن خيرمقدم و خوش آمد گويي به مدعوين، به بيان موضوع جلسه و پاره اي توضيحات در اين رابطه پرداخت.

در ادامه مديران ادارات جهاد كشاورزي و بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان موارد و هشدارهايي را پيرامون ساخت و سازهاي بي رويه و غير اصولي در اين مزارع با عنايت به كاربري كشاورزي زمينهاي آن هم چنين محدوديتهاي قانوني براي ارائه خدمات و تشديد برخوردهاي لازم برابر ضوابط و موازين قانوني بيان نمودند. هم چنين در ادامه بحث هريك از اعضاي جلسه به بيان مسائل و مشكلات مرتبط با حوزه خود پرداختند.

پوراميني بخشدار مركزي ضمن جمع بندي مسائل و موارد مطرح شده از نمايندگان دستگاه ها و  حاضرين در جلسه خواست  تا ضمن رعايت ضوابط در جهت رفع مشكل اين مناطق اقدام نمايند. و مقرر گرديد به ساخت و سازهاي احداث شده تا اين تاريخ كه داراي پروانه ساخت مي باشند نسبت به نصب علمك و واگذاري انشعاب گاز اقدام گردد و در مورد ساخت و سازهاي بدون مجوز با ارجاع به كميسيون ماده 99 تعيين تكليف نهايي انجام  پذيرد. و هم چنين از اين پس جهاد کشاورزی با همكاري دهياريها و شوراها با ساخت و سازهاي بدون مجوز برخورد قانوني صورت پذيرد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *