امام جمعه بافق در ستاد اربعين این شهرستان تاکید کرد:

لزوم برگزاری مردمی و باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع)

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بافق ؛ ستاد اربعين بافق با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعي از مسئولان ادارات و نهادها در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی در پشتیبانی از حرکت ارزشمند پیاده روی اربعین حسینی و حضور پرشور مردم در این مراسم معنوی عنوان کرد و اظهار داشت: باید با تعامل بین بخشی بین ادارات و نهادهای شهرستان امکانات اعزام زائران بافقی جهت حضور در این مراسم باشکوه با بهترین کیفیت فراهم شود.

محمد زاده رحمانی افزود: امسال دو موکب از شهرستان بافق در مسیر پیاده روی اربعین حسینی بر پا خواهد شد.

وی افزود: موکب های عون بن عبدالله و باب الحوائج دو موکبی هستند که با اخذ مجوزهای لازم در این مسیر به زائران اربعین خدمات رسانی خواهند نمود.

زاده رحمانی ادامه داد: این موکب ها در بحث پذیرایی و اسکان زائران خدمات رسانی انجام می دهند که می طلبد خیرین و مردم متدین بافق در تامین مایحتاج این دو موکب تلاش نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین سليماني امام جمعه بافق نیز بر مردمي برگزار شدن مراسم اربعين و حضور باشکوه مردم در این مراسم معنوی تاكيد كرد و گفت : هر چه قدر مراسم و برنامه ها مذهبی مردمي تر برگزار شود موفق تر هستيم و اين كار استمرار خواهد داشت.

در ادامه این نشست هرکدام از حاضرین نظرات خود را جهت باشکوه برگزار شدن این مراسم عنوان نمودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *