کارگروه شورای راهبردی ورزش بانوان در بافق تشکیل می شود

تاکید رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در تشکیل کارگروه شورای راهبردی ورزش بانوان
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق صبح امروز و در مراسم تجلیل از مربیان بانوان شهرستان بافق که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور رقیه قاسمزاده مسئول ورزش بانوان شهرستان و تعدادی از مربیان فعال ورزشی برگزار گردید خواستار تشکیل شورای راهبردی ورزش بانوان در این شهرستان شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در این مراسم گفت :
ویژگی مدیریت در ورزش بانوان ما را بر آن می دارد که برای دستیابی به اهداف و پیشرفت در زمینه های مختلف ورزشی از روش های مختلف برای ایجاد تعامل با نهادهای مختلف مدنی بهره برداری کنیم.
رضا نارگانی در ادامه با بیان اینکه باید بستری ایجاد نمود تا با جلب آراء و نظرات کلیه مربیان ، اساتید دانشگاهی ، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش شاهد رشد و پیشرفت ورزش بانوان باشیم افزود : ایجاد کارگروه شورای راهبردی ورزش بانوان می تواند این زمینه را در بین بانوان شهرستان بافق فراهم نماید.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابراز امیدواری کرد اولین جلسه تشکیل کارگروه شورای راهبردی بانوان شهرستان بافق با پیگیری و هماهنگی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش شهرستان و با حضور مربیان مدرک دار و فعال در رشته های مختلف ورزشی در بخش بانوان در دو هفته آینده تشکیل گردد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از مربیانی که در عرصه مسابقات کشوری حضور داشته اند با اهداء تقدیرنامه و هدیه ای قدردانی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *