لطفا پایتان را از روی #گلوی_صنعت_بافق بردارید تا کمی #نفس بکشد / از کدام #اقتصاد_مقاومتی حرف می زنید؟

#مطالبه_نماینده_بافق در مجلس شورای اسلامی از وزیر صنعت، معدن و تجارت مرا به فکر فرو برد که ما به کجا داریم می رویم و می رسیم؟
آقایان!!! #شرکت_سنگ_آهن_مرکزی_ایران_بافق در گذشته کجا!!! و مطالبه #خوراک!!! نماینده ای از شهر همان شرکت در حال حاضر کجا؟ یک چیزی درست نیست این وسط، آخر این بساط دیگر خیلی مضحک شده است. مردم بافق و #صنایع_بافق در #بهشت_معادن_ایران مطالبه #خوراک برای کارخانه هایشان را دارند در صورتی که چندین آنومالی در فاصله حداکثر ۱۰۰ کیلومتری ما به سرعت  در حال استخراج و #خام_فروشی است. از کدام اقتصاد مقاومتی حرف می زنید؟ در این شرایط رکود اقتصادی و رکود بازار سنگ آهن، #کارخانه_خردایش شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق به دلیل نداشتن خوراک، پیر شدن، گود شدن و عدم دسترسی آسان به ماده معدنی در معدن چغارت، با #یک_سوم_ظرفیت و تعطیلی یک شیفت کاری به حیات خود ادامه می دهد، کارخانه #فولاد_کوره_بلند بافق که در حال ساخت بود آن هم با مشارکت بخش #خصوصی!!! با همان بهانه های واهی تعطیل می شود تا #آگلومراسیون بافق را با ۴۰۰ نفر نیروی جوان کار در سرنوشتی نامعلوم قرار دهد.
شما که در گذشته و در زمان مدیر عامل غیر بومی شرکت سنگ آهن که پاداش خوش خدمتیش را با گرفتن پست رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گرفت، با هر لطایف الحیلی بود بیش از ۳۹ آنومالی آهن دار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق را از آن جدا کردید، لااقل آنومالیهای داخل منطقه و محدوده خود شرکت را به سنگ آهن واگذار کنید. شرکت سنگ آهن مرکزی با انواع و اقسام مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کند و امروز که دوم آبانماه است دو ماه حقوق معوق دارد اما مدیران این شرکت واقعا شعار اقتصاد مقاومتی رهبر فرزانه را به عمل نزدیک کرده اند و با چنگ و دندان و خون دل نسبت به تکمیل کارخانه جوار معدنی #گندله خود که در صورت تکمیل، ارزش افزوده فراوان و نیز اشتغالزایی عالی برای منطقه به ارمغان خواهد آورد اقدام می کنند در صورتی که هر روز در رسانه ها اخبار افتتاح کارخانه های جوار معدنی در اقصی نقاط کشور و در کوتاهترین زمان ممکن به گوش می رسد. چطور ادعای اقتصاد مقاومتی دارید در صورتی که یکی از دلایل و مشکلات اصلی فولاد ابویی ( تنها فولاد از مجموعه هشت فولاد دولتی که به بخش خصوصی واگذار شد ) نیز که می بایست سالها پیش تکمیل به بهره برداری برسد به دلیل عدم #تضمین و #تامین_خوراک آن بوده است و بیخ گوش همین فولاد اسمی که فعلا به #نورد مشغول است #خام_فروشی به شدت در حال انجام است.

 

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *