دیدار صباغیان با رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

محمدرضا صباغیان نماینده حوزه انتخابیه مهریز در محل کمیسیون انرژی با جانباز؛ مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دیدار و به بررسی مشکلات شهرستان های مهریز، ابرکوه، بافق ،بهاباد و خاتم در زمینه آب و فاضلاب پرداخت.

در این دیدار در رابطه با تامین اعتبار برای شیرین سازی و ارتقاء کیفیت آب چاه های موجود در بهاباد بحث و گفتگو شد و دستورات لازم اخذ گردید.

تامین ماشین آلات مورد نیاز برای شهرستان بافق و تامین اعتبار برای بازسازی و اصلاح شبکه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی مهریز موضوع دیگری بود که در این دیدار مطرح شد.

اخذ دستور اقدام و تامین اعتبار برای تکمیل و به بهره برداری رساندن دو حلقه چاه در منطقه بصیرون ابرکوه، تامین اعتبار برای بازسازی و اصلاح شبکه آبرسانی به روستاهای بخش مروست و همچنین تامین اعتبار لازم برای رفع مشکل آبرسانی به روستاهای شهریاری و بختیاری نیز از دیگر مواردی بود که در این دیدار انجام شد.
🍃 @mrsabaghian 🍃

  1. ذبیح‌الله کارگران

    سلام خدمت نماینده محترم وزحمت کش:ای کاش دراین جلسات مشکل کشاورزان عزیز را که میخواهند درکنار کشاورزی خود چند راس دام پروش دهند وبا مشکل واگذاری امتیاز اب از طرف سازمان اب. وهزینه زیادی را که باید پرداخت کنند روبرو هستند را برطرف کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *