در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار بافق با رئیس اداره ورزش و جوانان مطرح شد :

تاکید رضا نارگانی بر اهمیت نقش شورای شهر و شهرداری در توسعه ورزش

ظهر امروز رئیس و اعضای شورای پنجم شهر بافق به همراه شهردار و مدیر روابط عمومی شهرداری این شهرستان با حضور در اداره ورزش و جوانان با رضا نارگانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار رضا نارگانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان بافق پرداخت و گفت : با وجود محدودیتهای مالی در یک سال گذشته اتفات خوبی در ورزش شهرستان رخ داد.


وی با بیان اینکه وضعیت ورزش بافق نسبت به سایر شهرستانها مطلوب است گفت : روند توسعه در شهر بافق نشان می دهد که بین مسئولین شهرستان بویژه مدیر کل ورزش و جوانان استان ، فرماندار و شهردار ، اعضای شورای شهر ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن ، مدیرعامل سنگ آهن فلات مرکزی ، هیات مدیره و مدبرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن نگاه توسعه محوری حاکم است.
رضا نارگانی نقش شورا و شهرداری را در امر توسعه ورزش مهم توصیف کرد و گفت : تصمیمات اتخاد شده به منظور رفع نواقص زیرساختی ورزش در شهرستان خوب بود و امیدوارم این روند تا رسیدن به مرحله سربلندی ورزش شهرستان ادامه داشته باشد.
وی برگزاری مسابقات کشوری را زمینه‌ای مهم در جهت جلب سرمایه‌گذارو توریست ورزشی عنوان کرد و از مذاکرات بسیاری از روسای هیاتهای ورزشی استان به منظور برگزاری مسابقات کشوری در بافق خبر داد و گفت: در یک ساله گذشته شهرستان بافق میزبان رویداد های مهم ورزشی بود که رکوردی کم نظیر در استان محسوب می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق توجه اساسی به توسعه ورزش همگانی و ارتقاء ورزش قهرمانی را از جمله رویکردهای مهم اداره متبوع خود برشمرد و گفت: هزینه‌های ورزشی باید به سبد هزینه‌های خانوار وارد شود و این امر مستلزم ایجاد انگیزه اقبال به ورزش در خانواده‌هاست.
وی از تمامی مسئولان شهرستان و پیشکسوتان ورزشی درخواست کرد با همکاری مشترک با اداره کل ورزش و جوانان به ارتقاء جایگاه ورزش بافق کمک کنند.


اعضای شورای شهر بافق نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش برلزوم همکاریهای مشترک و دوجانبه تاکید نمودند
گفتنی است وعده ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی و افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری از مهمترین قولهایی بود که اعضای شورای شهر بافق در این دیدار به رئیس اداره ورزش و جوانان دادند.
شایان ذکر است در پایان این دیدار ازطرف اداره ورزش و جوانان از علی اصغر موفق مسئول روابط عمومی شهرداری بافق به پاس همکاریها با این اداره با اهدای هدیه ای تجلیل شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *