دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و روسا و نواب رئیس هیاتهای ورزشی شهرستان بافق با امام جمعه

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق به همراه جمعی از روسا و نواب رئیسان هیاتهای ورزشی این شهرستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گزارشی از عملکرد ورزش این شهرستان را به امام جمعه ارائه نمود.
رضا نارگانی ضمن قدردانی از حمایتهای امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولین گفت : هم اکنون وفاق و همدلی خوبی درجهت رشد و توسعه ورزش شهرستان در بین مسئولین ایجاد شده است.
وی ضمن قدردانی از روسا و نواب رئیسان هیاتهای ورزشی گفت : با تغییر و تحولی که در ساختار هیاتهای ورزشی ایجاد شد توانستیم روند رو به رشدی را در ورزش شهرستان بوجود آوریم.


رضا نارگانی در این دیدار خواستار حمایت بیشتر امام جمعه محترم و جامعه روحانیت و مبلغین شهرستان از ورزش شد و گفت : امروزه در شهر احساس می شود که جامعه روحانیت باید در عرصه ورزش ورود نمایند و با تبلیغاتی که انجام می دهند زمینه جذب خیرین ورزشی را فراهم نمایند
در ادامه این دیدار تعدادی از روسا و نواب رئیسان هیاتهای ورزشی پیشنهادات خود را در جهت توسعه ورزش شهرستان ارائه نمودند.

در پایان این جلسه حجت الاسلام سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافق ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: روسا و نواب رئیسان هیاتهای ورزشی و در صدر آنها رئیس اداره ورزش و جوانان در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامت شهروندان مسئولیت و وظایف سنگینی دارند که از هیچ تلاشی نباید دریغ کنند.
وی خطاب به مسئولین ورزش شهرستان گفت: شما مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که نماد خدمت رسانی به عموم شهروندان است که انتظار می رود تعامل، وحدت و همکاری با تمام ارگان های دولتی و نهاد ها را در مسیر عمران آبادانی و توسعه ورزش شهرستان بکار گیرید.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان مقوله‌ی «سلامت و بهداشت و درمان» را جزء اولویت‌های اصلی و مسائل درجه‌یک کشور خواندند و با تحسین فعالیت‌های صورت‌گرفته در این زمینه تصریح کردند: هرگاه ایمان، توان و انگیزه‌ی مردمی به میدان عمل بیاید، کارها برکت مضاعف پیدا می‌کند و مشکلات حل می‌شود.
شایان ذکر است در پایان این دیدار از طرف جامعه ورزش شهرستان هدیه ای به رسم یادبود به نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اهدا گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *