#رئیس_غیر_بومی_اداره_برق، جوابگوی مشکل #روشنایی_معابر شهرستان بافق باشد

چند ماهی است که اعتراضات مردمی به #روشنایی_معابر بافق، عدم #روشنایی کافی و تاریک بودن این معابر و خیابانها در فضای مجازی دیده می شود ( حتی به عدم تعویض به موقع #لامپهای_سوخته، روشن بودن یک در میان و چند در میان #لامپهای_روشنایی، کم کردن فشار یا ولتاژ برق معابر نیز اشاره شده است ) اما ظاهرا این اعتراضها و تذکرات مردمی نتیجه مطلوبی در پی نداشته است.
علی رغم پیگیری شورای شهر، تذکر جدی جهت رفع این مشکل در #کمیته_روشنایی شهرستان به جهت #مخاطراتی که بواسطه این امر ممکن است برای مردم بوجود بیاید، عملا اقدامی در این خصوص صورت نمی گیرد اما ظاهرا #رئیس_غیر_بومی و #ساکن_یزد اداره برق نه تنها به تذکر شورای شهر بلکه به تصمیم #کمیته_روشنایی شهرستان نیز وقعی ننهاده و اصرار به نبودن هیچ گونه مشکلی در سیستم روشنایی شهرستان دارد چرا که اصولا ایشان شبها را در یزد سپری کرده و شبهای بافق، مردمش، جان مردمش، امنیت مردمش، روان مردمش خیلی مهم نیست.
لازم به ذکر است بنا به اظهار نظر مسئولان انتظامی کشور، #روشنایی_مناسب و استاندارد معابر در حفظ و احساس امنیت شهروندان تاثیر گذار بوده و پشت گوش انداختن آن قطعا #کاهش_شدید_امنیت و احساس امنیت اجتماعی را در پی خواهد داشت و همچنین باعث بروز #تصادفاتی ناخواسته که خدای ناکرده در صورت فوت خانواده های بسیاری را عزادار می کند خواهد شد. به گفته مقامات مسئول قضایی و انتظامی کشور یکی از عوامل مهم #سرقت_مغازه ها و #منازل و #بزه_کاریهای اجتماعی، تاریکی معابر و خیابانهای شهر و عدم #روشنایی مناسب و استاندارد کوچه ها و محله هاست.
لذا با توجه به موارد مطرح شده بالا توصیه می گردد تا فرماندار شهرستان، شورای شهر، فرمانده انتظامی شهرستان و دیگر مسئولین مربوطه نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند.

  1. میرزا محمود.خط قرمز بافق d19 و دره انجیر بافق

    احسنت مهندس .
    غیر بومیها تو بافق هر کار خواستن کردن .
    خصوصا برخی مسئولان غیر بومی.
    اینهمه فوق لیسانس برق بسیار متعهد تو با فقه چرا استفاده نمیکنند.
    این مسئول فعلی اداره برق با این عملکرد اگر یکساعت هم مانده به بازنشستگیش باید بره مگه مردم باید تابان ندانم کاریهای ایشون رو بدن!!؟؟
    خیلی میخوان تعارفش کنن حقوقش رو بدن بره تو خونش بشینه بهتره تا اینجا اینطوری کار کنه…
    باین بی مسئولیتی هایی که مرتکب شده و مخاطراتی که برای مردم مظلوم بافق ایجاد کرده و خواهد کرد لایق خدمت به مردم دیار شیخ محمد نقی بافقی نیست…

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *