تجلیل از نایب رئیسان هیاتهای ورزشی شهرستان بافق به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

نشست نایب رئیسان هیاتهای ورزشی شهرستان بافق با حضوررضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، داود پورامینی بخشدار مرکزی شهرستان بافق ، آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، رقیه قاسمزاده کارشناس ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و فاطمه رنجبر مسئول ورزش بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در سالن کنفرانس باشگاه سنگ آهن عصر روز چهارشنبه 26 مهرماه 1396 و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار گردید.


در ابتدای این نشست رقیه قاسمزاده کارشناس ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان گزارشی از وضعیت ورزش بانوان شهرستان را ارائه نمود.
در ادامه رضا نارگانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت : در حال حاضر وضعیت ورزش بانوان شهرستان بافق مطلوب است اما نایب رئیسان هیاتهای ورزشی باید با تلاش و کوشش بیشتر زمینه رشد و پیشرفت ورزش بانوان را بیش از پیش فراهم نمایند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با تاکید بر اینکه تنها با همگانی کردن ورزش بانوان می توانیم قهرمان پروری کنیم گفت : اگر زمینه و انگیزه حضور بانوان را در ورزش فراهم نمائیم می توانیم در کلیه رشته های ورزشی صاحب عنوان شویم.


رضا نارگانی در ادامه افزود : نایب رئیسان هیاتهای ورزشی باید عدم پیشرفت رشته ورزشی خود را در بخش بانوان آسیب شناسی کنند و جهت بررسی آن را به کارشناس ورزش بانوان اداره منعکس نمایند.
بخشدار مرکزی شهرستان بافق نیز در این نشست با اشاره به نقش ورزش در سلامتی روح و روان جامعه بر ضرورت توجه به جایگاه ورزش روستایی تاکید نمود.
داود پورامینی توجه به ورزش را برای دست یابی به نشاط اجتماعی مهم ارزیابی نمود و گفت : استان یزد ضریب افسردگی بالاتری نسبت به سایر استانهای کشور دارد لذا حضور و فعالیت بانوان می تواند در کاهش ضریب افسردگی و بالابردن نشاط اجتماعی موثر باشد.


بخشدار مرکزی شهرستان بافق حضور و فعالیت بانوان را در عرصه ورزش ستودنی عنوان نمود و گفت : در زمینه توسعه زیرساختهای ورزش شهرستان بویژه در روستاها برنامه های مختلف و مدونی را داریم.
پورامینی با بیان اینکه در میان روستائیان ظرفیت و استعدادهای خوبی وجود دارد خاطرنشان کرد : با حمایت و همراهی بخشداری و اداره ورزش و جوانان گامهای موثری در جهت شکوفایی این استعدادها بر خواهیم داشت
درپایان این نشست آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش تشکیل این جلسات را مهم ارزیابی نمود و گفت : نشست نایب رئیسان هیاتهای ورزشی اگر به صورت مستمر باشد به اتاق فکری تبدیل خواهد شد که راه پیشرفت ورزش بانوان را فراهم می نماید.


آزاده دهقان در ادامه به استعدادیابی و ایجاد فرهنگ ورزش و نقش آن در سلامت جامعه اشاره نمود و گفت : راه اندازی دهکده سلامت ، پارک و فضاهای ویژه بانوان و توسعه فضاهای ورزشی مخصوص بانوان از مهمترین مقوله هایی است که می تواند در جهت جذب بانوان در ورزش و نهایتا تامین سلامت جامعه و خانواده مثمر ثمر باشد.
وی در ادامه اظهار داشت : ورزش بانوان در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارد و تلاشهای صورت گرفته با توجه به شرایط موجود قابل تقدیر است
شایان ذکر است در این نشست از نایب رئیسان هیاتهای ورزشی شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *