با صدای زنگ ورزش، هفته تربیت‌ بدنی و ورزش در شهرستان بافق آغاز شد

با صدای زنگ ورزش ،هفته تربیت‌بدنی و ورزش در شهرستان بافق آغاز شد.
صبح امروز 26 مهرماه 1396 با حضور محمد زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق ، رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان ، ابراهیم تفکری نایب رئیس شورای شهر بافق ، محمد رضا کاظمی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و معاونین و دبیران آموزش و پرورش شهرستان بافق صدای زنگ ورزش در هنرستان عصمتیه بافق به صدا در آمد.
رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در این مراسم گفت : رونق بخشیدن پروژه استعدادیابی نخبگان ورزشی در مدارس شهرستان بافق یکی ازبرنامه های مهم توسعه ورزش در این شهرستان است
نارگانی در ادامه افزود : برای گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در بافق برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است.


وی در ادامه با اظهار اینکه بخش اعظمی از این برنامه ها به مسابقات ورزشی ، دیدارها و برگزاری همایش ها اختصاص یافته است گفت : امیدوارم اجرای این برنامه ها زمینه فرهنگ سازی ورزش را در شهرستان فراهم نماید.

فرماندار شهرستان بافق نیز در این مراسم به اهمیت نقش تربیت بدنی در افزایش نشاط جامعه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی‌ اشاره کرد و گفت: با ورزش می‌توان مشکلات روحی و روانی جامعه را کاهش داد.


محمد زاده رحمانی توجه به بحث فرهنگ سازی را در اقبال مردم به ورزش موثر عنوان کرد و گفت : در این مسیر آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان و رسانه ها نقش مهمی را ایفا می کنند.
وی همچنین با اشاره به روند زندگی به سمت ماشینی شدن گفت : ورزش باعث پویایی ، ایجاد نشاط و شادابی در نسل جوان و مردم جامعه می شود
شایان ذکر است در پایان این مراسم از دبیران ورزش هنرستان عصمتیه بافق با اهدا لوح تقدیر از طرف اداره ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *