پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی ضمن تبریک 26 مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش ، از تلاش و کوشش تمام دست اندرکاران ورزش استان یزد قدردانی کرد.

در این پیام آمده است :

روز تربیت بدنی، روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.
ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

بسیار خوشحال و خرسند هستم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و توجهات اصولی دولت تدبیر و امید و حمایت های وزارت ورزش و جوانان و مسئولین استان و همت خالصانه همکارانم در مجموعه ورزش و جوانان استان ، توانسته ایم رضایت مندی جامعه ورزش و وزارت ورزش و جوانان را از استان یزد فراهم سازیم.

در پایان وظیفه خود می دانم که دیگر بار از همراهی دلسوزانه خدمتگذاران صدیق ورزش استان یزد چه در هیات های ورزشی ، چه همکاران اداری و ادارات تابعه قدردانی نموده و این روز عزیز و هفته تربیت بدنی و ورزش را به خانواده های معظم و معزز شهدای ورزشکار، ورزشکاران بسیجی و ایثارگر، پیشکسوتان و قهرمانان ، جامعه بزرگ ورزش یزد و آحاد مردم ورزش دوست استان تبریک عرض نمایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *