انجام ورزش به صورت منظم موجب افزایش روحیه معنوی کارکنان می شود

فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن تبریک ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش گفت: اگر ورزش به صورت منظم ارامه داشته باشد موجب افزایش معنویات و ارتقاء روحیه عبادی کارکنان می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی” ضمن تبریک روز بیست و ششم مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش و سلامت جسم ، پیش نیاز و شرط لازم سلامت روح و روان است و یکی از عوامل ارتقاء دهنده اعتماد به نفس در بین کارکنان است که تاثیر مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی نیز دارد.
سرهنگ کمالی افزود: خوشبختانه امروزه، ورزش به صورت یک فرهنگ درآمده است و از آن جایی که حفظ نشاط و شادابی در بین کارکنان مورد تاکید است و در دستور کار پلیس قرار دارد، هر روزه مسئولان و کارکنان انتظامی به انجام ورزش صبحگاهی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان می پردازند و این امر در بین کارکنان مورد استقبال قرار گرفته است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: توسعه تربیت بدنی و ورزش می تواند زمینه ساز تامین و تربیت نیروی انسانی سالم و تندرست و از سویی پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه باشد.
سرهنگ کمالی با اشاره به ضرورت و جایگاه ورزش ادامه داد: امروزه ورزش یکی از فعالیت های مقدس و ضروری برای تمام جامعه به شمار می رود که علاوه بر حفظ سلامت و تندرستی منجر به افزایش و بالا بردن آمادگی جسمی نیز می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق خاطرنشان کرد: ورزش اگر به صورت منظم ادامه داشته باشدبا تقویت جسم همراه بوده و حتی موجب افزایش معنویات و ارتقاء روحیه عبادی کارکنان می شود.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *