حضور منتخبین مردم بافق در دانشگاه آزاد اسلامی

به منظور برقراری ارتباط موثرتر و هماهنگی در مسائل اجرایی، اعضای شورای شهر بافق در دانشگاه آزاد اسلامی بافق، حضور یافتند.
اعضای شورای شهر بافق ،در نشستی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، از نزدیک با برنامه ها و مسائل دانشگاه آشنا شدند.


در این دیدار، پس از ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه، دکترحسینعلی لازمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق، طی سخنانی ضمن تشکر از حضور شورای شهر در جمع دانشگاهیان، بر ضرورت ارتباط مستمر با همه مسئولان شهر برای حل مشکلات تاکید کرده و با بیان این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی بافق در حال حاضر با داشتن اساتید و امکانات لازم، دارای پتانسیل های فراوان در زمینه های پژوهشی و کارهای تحقیقاتی هست، خواهان توجه بیشتر به دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده از تجربیات علمی این دانشگاه در زمینه فعالیت های شهری شد.


در این دیدار سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر بافق نیز ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته در دانشگاه، آمادگی شورای شهر را برای کمک و مساعدت در رفع مشکلات، اعلام نمود و خواستار مشارکت فعال و پررنگ اساتید و دانشجویان در کارها و فعالیتهای عمرانی و هنری شهر شد.
در ادامه این نشست، سایر اعضای شورای شهر بافق نیز نظرات خود را در مورد وضعیت فعلی آموزش عالی در کشور و شهر بافق بیان کردند.
منتخبین مردم بافق در شورای اسلامی شهر، در پایان از مدرسه سما و مراکز تحقیقاتی دانشگاه دیدن کرده و از نزدیک با توانمندی های این واحد دانشگاهی، آشنا شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *