امام جمعه بافق:

برخورد عاقلانه مسئولین با هیئت‌های هنجارشکن/ استکبار جهانی به دنبال تشکیل اسرائیل کوچکی در منطقه است

امام‌ جمعه گفت: استکبار جهانی می‌خواهد در منطقه یک اسرائیل کوچکی راه‌اندازی کند که ترک‌ها را در یک منطقه جمع کند.

خطیب نماز جمعه شهرستان بافق در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته با عنوان خدعه و نیرنگ دشمنان علیه کشور گفت: امروز نوع خدعه و نیرنگ دشمن عوض‌شده و آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی گرگ‌هایی هستند که سعی دارند تا با بهانه‌های مختلف به کشور نفوذ کنند.

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در ادامه افزود: توطئه‌هایی که توسط برخی از سایت‌ها و مخدوش کردن جایگاه قوه قضائیه انجام شد با بصیرت و هوشیاری ملت و مسئولان خنثی‌شده و ما نباید اجازه دهیم جایگاه این قوه که از ارکان اصلی نظام است خدشه‌دار شود

وی با اشاره به نقش و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: سپاه پاسداران در همه ‌روزهای پرخطر و برهه‌های مختلف مدافع ملت، نظام و نیروی مقابل در برابر تروریست‌ها بوده و بر این اساس تحریم سپاه به‌مثابه رودررویی در برابر مردم ایران و تقویت نیروهای تکفیری در منطقه است.

سلیمانی ادامه داد: آمریکا با تعبیر اینکه سپاه پاسداران تروریست است پس چرا خود از تکفیری‌ها و داعش حمایت می‌کند و آن‌ها را تجهیز می‌کند.

خطیب جمعه بافق به محورهای دیدار پادشاه عربستان با رئیس‌جمهور روسیه اشاره و اظهار داشت: ملک سلمان در این دیدار هدف از کمک به تروریست‌ها را کنار زدن بشار اسد از صحنه سیاست عنوان کرد و گفت با حضور ایران اسد در قدرت ماند و عربستان و آمریکا شکست خوردند. در منطقه خاورمیانه قدرت‌های زیادی اعمال می‌شود ولی تنها قدرتی که نفوذ دارد قدرت ایران است و باید کاری کنیم که این قدرت به تزلزل کشیده شود.

سلیمانی به دیدار رئیس‌جمهور ترکیه با رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند: استکبار جهانی می‌خواهد در منطقه یک اسرائیل کوچکی راه‌اندازی کند که ترک‌ها را در یک منطقه جمع کند تا هر زمانی که بخواهد در منطقه فتنه‌ای به راه بی اندازد ولی آن‌ها قدرتی نیستند که بخواهند در مقابل ایران عرض‌اندام کنند.

امام‌ جمعه بافق در پایان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از فعالیت‌های این ارگان درزمینهٔ ایجاد نظم و امنیت در دهه اول محرم و عزاداری‌های تاسوعا و عاشورا تجلیل و عنوان کرد: مورد خاصی مشاهده نشد یکی دو مورد از هیئت‌ها هنجارشکنی کردند که خواستار برخورد عاقلانه مسئولان با این حرکت‌ها شد.

منبع : بافق خبر

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *