طرح استعدادیابی شنا جهت انتخاب تیم شنای بافق اجرا شد

یک دوره طرح استعدادیابی شنا ویژه پسران و در رده های سنی زیر 10 سال ، 11 تا 12 سال ، 13 تا 14سال و 15 تا 17 سال جهت انتخاب اعضای تیم شنای شهرستان بافق برای حضور در مسابقات استان صبح امروز 21 مهرماه 1396 در استخر لاله بافق برگزار شد تا نفرات برتر مشخص شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق صبح امروز با حضور ابوالفضل باغستانی مسئول فنی هیات شنای استان یزد ، علی باغستانی مسئول کمیته آموزش هیات شنای استان و سید جلیل هاشمی رئیس هیات شنای شهرستان بافق طرح استعدادیابی شنا در رده های مختلف سنی و با حضور بیش از 50 شناگر در استخر لاله بافق برگزار شد.
سید جلیل هاشمی رئیس هیات شنای شهرستان بافق هدف از برگزاری این طرح را شناسایی استعدادهای شهرستان عنوان نمود و افزود : بعد از انجام این طرح و با حضور مربی شنا از مرکز استان ، منتخبین به مدت یک ماه تحت آموزش فشرده قرار می گیرند تا خود را جهت حضور در مسابقات استانی آماده نمایند.
شایان ذکر است عصر امروز نیز طرح استعدادیابی دختران با ، نایب رئیس هیات شنای شهرستان و مسئول کمیته بانوان در رده های سنی ذکر شده در استخر لاله بافق انجام خواهد شد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *