دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اعضای شورای شهر

دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اعضای شورای شهر
رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق عصر چهارشنبه 19 مهرماه با حضور در دفتر شورای شهر بافق با رئیس و دیگر اعضای شورا دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در این دیدار رضا نارگانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان خواستار حمایت اعضای شورای شهر از ورزش شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با تاکید بر اینکه لازمه نشاط و پویایی جامعه ورزش است افزود : برای پویایی و نشاط جامعه در همه سنین باید ورزش را در جامعه نهادینه کنیم و این مستلزم وجود زیر ساختهای مناسب برای خانواده ها و ورزشکاران است.
رضا نارگانی با توجه به اینکه جوانان بافقی در تمام زمینه ها در ورزش استان سرآمد هستند به وضعیت فوتبال شهرستان در استان و کشور اشاره کرد و گفت : امسال به دلیل نداشتن زمینی مناسب در سطح شهرستان مجبور به تعطیلی مدارس فوتبال شدیم که امیدوارم با نگاه مثبتی که اعضای شورای شهر پنجم به مقوله ورزش دارند و با انجام یک کار مشارکتی بین اداره ورزش و جوانان ، شهرداری و شوای شهر شاهد افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی استاندارد در ورزشگاه تختی باشیم.
رضا نارگانی در ادامه به حمایت ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی نیز اشاره نمود و گفت : یک ورزشکار می تواند الگویی در بین نونهالان و نوجوانان شهرستان باشد لذا نیاز به مساعدت و حمایت دارد
وی ابراز امیدواری کرد که شورای شهر پنجم بافق در این زمینه تمهیدات مناسبی را در نظر بگیرد و با حمایت از قهرمانان ورزشی شهرستان زمینه بروز استعدادهای نهفته دیگر را نیز فراهم کند.
در ادامه این جلسه رئیس و اعضای شورای شهر بافق نیز ضمن استقبال از پیشنهادات اداره ورزش و جوانان شهرستان قول همکاری را در زمینه پیشبرد اهداف ورزش دادند.

سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر بافق ضمن اشاره به جایگاه ورزش در رشد و اعتلای سطح سلامت جسمی و روحی جامعه و کاهش آسیبهای اجتماعی و جلوگیری از هزینه های اجتماعی و مادی برای پیشگیری از این آسیبها گفت: فراهم کردن بستر مناسب برای روی آوردن جوانان به ورزش و سرمایه گذاری در این رابطه ضمن بالا بردن نشاط جمعی شهروندان، پتانسیل بالای موجود در شهرستان بافق را برای ورود ورزشکاران به عرصه های ملی و بین المللی فراهم می نماید وبا توجه به علمی شدن و حرفه ای شدن ورزش، مسئولین باید بیشتر از گذشته در زمینه بستر سازی و مهیا کردن سخت افزار ورزشی برای ورزشکاران و علاقمندان گام بردارند.

وی همچنین با اشاره به رویکرد شورا و شهرداری مبنی بر اهمیت به ورزش و اعتلای ورزش همگانی و قهرمانی افزود:احداث چندین زمین ورزشی ساحلی و چمن مصنوعی در محلات و تجهیز نمودن پارک آبشار و پارک ویژه بانوان به وسایل ورزشی مناسب در شهرستان نشان از نگاه ویژه شورای شهر و شهرداری در ورزش بوده است و در این دوره نیز در نظر داریم با برنامه ریزی مناسب در بحث ورزش شهرستان توانایی خود را بکار گیریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *