به مناسبت هفته جهانی کودک:
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، رضا فلاح بیان کرد : تمام سعی ما بر این است تا در این گردهمایی با برگزاری برنامه های شاد و متنوع لحظات خوبی را برای کودکان عزیز بافقی فراهم نمائیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، رضا فلاح با اعلام این خبر گفت: به منظور گرامیداشت هفته جهانی کودک (16 لغایت 21مهرماه) گردهمایی بزرگ کودکان بافقی، روز جمعه 21 مهرماه از ساعت 15 تا 17 عصر در برکه ماریتا ( ورودی قارچ پارک آهنشهر ) برگزار خواهد شد.

فلاح بیان کرد:  تمام سعی ما بر این است تا در این گردهمایی با برگزاری برنامه های شاد و متنوع لحظات خوبی را برای کودکان عزیز بافقی فراهم نمائیم .

وی از خانواده های کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی و شهرستان بافق دعوت کرد تا با حضور خود و فرزندان دلبندشان در این گردهمایی ، زمینه نشاط نورچشمی های خود را فراهم آورند .

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق از مساعدت محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت و همکاری دفتر محیط زیست ، سرپرستی و رفاه آهنشهر ، حراست و انتظامات شرکت سنگ آهن و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بافق که در برگزاری این گردهمایی ، روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق را یاری خواهند نمود  تشکر و قدردانی کرد.

منبع : مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *