دیدار با رئیس دادگستری شهرستان در هفته ناجا

پلیس شهرستان بافق در هفته نیروی انتظامی با رئیس دادگستری شهرستان و قضات دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق و جمعی از مسئولان انتظامی با حضور در دفتر حجت الاسلام شاهدی رئیس دادگستری شهرستان بافق به تبادل نظر پرداختند.
سرهنگ کمالی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بسیار خوب دادگستری شهرستان با نیردی انتظامی، گفت: قوه قضائیه بازوی معنوی پلیس است و ما به عنوان مجری قانون با چنین بازوی توانمندی در ماموریت هایمان موفق تر هستیم.
فرمانده انتظامی بافق در پایان خواستار بیان هرگونه مشکل در خصوص روند رسیدگی به پرونده ها در دادگستری جهت کمک و رسیدگی به آن ها شد.
حجت الاسلام محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، نقطه مشترک دادگستری با پلیس را عدالت محوری دانست و افزود: قران ما را فرا می خواند تا در کارهایمان عدالت را فراموش نکنیم و کارها را برای رضای خدا انجام دهیم.
وی با اشاره به بحث امنیت، ادامه داد: دادگاه ها و دادگستری ها با کار سنگین خود که همان اجرای عدالت است زمینه ساز امنیت و ظهور حجت هستند تا با ظهورش زمین را پر از عدل و داد کند.
در ادامه، حجت الاسلام شاهدی رئیس دادگستری شهرستان نیز بیان داشت: کسانی که زندگی انسانی دارند باید تلاش کنند؛ چرا که کسی که در زندگی هم و غمش فقط شکم باشد زندگی حیوانی دارد.
وی با اشاره به بیشترین آسیب ها از جمله اختلافات خانوادگی و پرونده های موجود در دادگستری ادامه داد: دادگستری شهرستان تمام تلاش خود را انجام می دهد تا اختلاف خانوادگی به صلح بیانجامد ولی خانواده ها باید دقت کنند تا مشکلات برای آن ها بوجود نیاید.
حجت الاسلام شاهدی با اشاره به اینکه فضای مجازی عاملی برای اختلافات خانوادگی شده است، تصریح کرد: همسران و فرزندان باید در خانواده ها ضمن تعامل بیشتر با یکدیگر از بروز این آسیب ها جلوگیری کنند.
رئیس دادگستری شهرستان بافق در پایان ضمن اشاره به مزاحمت های خیابانی، خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم تا همیشه جامعه ای سالم داشته باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *