حضور فرمانده انتظامی شهرستان بافق در دبیرستان دخترانه رضوان

در چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی شهرستان بافق با حضور در دبیرستان دخترانه رضوان پیرامون امنیت و فضای مجازی صحبت نمود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در چهارمین روز از هفته ناجا، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق با حضور در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه رضوان ضمن اشاره به آسیب های شبکه های اجتماعی گفت: در هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی باید استفاده صحیح از آن را آموزش ببینیم.
وی افزود: تهدیداتی که در فضای مجازی گریبانگیر افراد می شود حداقل ۵ برابر فضای حقیقی است؛ چرا که در فضای مجازی همزمان می توان با چندین هزار نفر صحبت کرد و این در حالی است که در فضای حقیقی نمی توان همزمان با بیش از دو نفر صحبت نمود.
سرهنگ کمالی ادامه داد: اکثر افرادی که از فضای مجازی استفاده می کنند به آن اعتیاد پیدا می کنند و مشکلاتی را برای خود و اطرافیانشان بوجود می آورند که این موضوع در دانش آموزان باعث افت تحصیلی، بیماری های جسمی و روانی ، هدر رفتن وقت و زمان و غیره می شود.
وی در ادامه، هشدارهای پلیسی پیرامون مراقب بودن هنگام استفاده در فضای مجازی، شناسایی نقاط ضعف و قوت آن و شناسایی آسیب ها و تهدیدات آن را بیان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان با اشاره به موضوع امنیت و افرادی که برقرار کننده امنیت هستند، خاطر نشان کرد: تا خود افراد جامعه نخواهند، امنیت ایجاد نمی شود و امنیت یک موضوع اجتماعی است که همه باید برای ایجاد آن تلاش کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *