همه تان #اشتباه کردید / لطفا به #زادگاهتان و #مردم با #صفایش #یک_عالمه_عشق بورزید

در محضر #بزرگی که روزگار بازنشستگی و استراحت را می گذرانند و برایم بسیار قابل احترامند بودم و از صحبتهایشان استفاده می بردم.
از گذشته هایی که #تحریف شده بود به شدت، از #پشت_پرده_ها و #جلسات_خصوصی که ساختار فکری مرا به هم می ریخت و بنای افکارم و قضاوتم روی افرادی که در #گذشته_سیاسی_شهر دستی بر آتش داشتند به کلی دگرگون می کرد تا #آمدنها، #رفتنها، #تصمیم_گیریها، #حزب_بازیها، #خریدنها، #خریده_شدنها، #یارکشی و ….
در پایان تنها چیزی که ناخودآگاه به ذهنم خطور کرد چیزی نبود جز اینکه بگویم “#همه_تان_اشتباه_کردید” و این از ناخودآگاه وجودم به بیرون تراوش کرد که اگر غیر از این بود رویی که به آن بزرگ چنین بگویم نداشتم. در ذهنم فقط #بازی دوسر #باخت و چند سر #باختی تداعی شد که #بافق را به اینجا کشانده بود که #مهره_های_ارزشمندش یکی پس از دیگری و با دست خودمان به کناری رانده شده اند و تنها کسانی که متضرر اصلی این داستانها شده بودند و می شوند #مردم هستند این وسط.
پای صحبت هر کسی که بنشینید برای کارها و تصمیماتش که قطعا تاثیرات شگرفی در آینده #شهر و #مردمش داشته، دلایل متقنی دارد و به آنها می بالد.
#حلقه_گمشده پیشرفت و #توسعه شهرستان بافق هنوز #مفقود است، #اتحاد؛ #اتحادی که مردم با تمرینش سعی کردند و می کنند تا آن را به #مسئولین دیکته کنند ولی آیا مردم بافق در این دیکته موفق بوده اند؟ آیا #مسئولین شهر به درستی جواب این احساسات و مطالبات مردم را داده اند و یا خواهند داد؟
یک امر قطعی این است که هر #مسئولی در کنار نقاط قوت زیاد خود، نقطه ضعفهایی نیز دارد و چرا ما اصرار به دیدن همان نقطه ضعفهای محدود داریم و به نقاط قوت نگاه و فکر نمی کنیم تا #اتحاد واقعی که خواست مردم است در #مسئولین شکل گرفته و #نهادینه شود؟ چرا به خودمان #مشغولیم و از خودمان بیرون نمی رویم؟ البته در این بین نقش اطرافیان، فرصت طلبان و بادمجان دور قابچینها بسیار موثر بوده و هست و #مسئولین نباید آن را نادیده بگیرند. چرا از #تاریخ گذشته درس نمی گیریم و اصرار  داریم که در همیشه روی یک پاشنه می چرخد؟
هر چه مردم این #اتحاد_نیم_بند را وصله و پینه می کنند اما افسوس که این رشته سر دراز دارد.
شاید من ساده باشم، درک نکنم و حرف خنده داری بزنم اما با این وجود میزنم و اگر بود منتظر خنده ها و طعنه ها می مانم که دل در گرو #توسعه و پیشرفت #شهرم دارم و به این واسطه از زدن این حرفها نیز باکی ندارم.
یک ذره #گذشت، یک ذره #مثبت_اندیشی و نیمه پر لیوان، یک ذره #سعه_صدر، یک ذره #درک_متقابل، یک ذره #درد_مشترک و تقدم شهر و مردم به مسائل #جناحی، باعث کاهش اصطکاکها و سرعت بیشتر #توسعه خواهد شد که این امر میسر نمی شود مگر با #یک_عالمه_عشق_به_شهر_و_مردم.
پس لطفا به زادگاهتان و مردم با صفایش #یک_عالمه_عشق بورزید.

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *