تقدیر از پرسنل آتش نشانی بافق به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسمی با حضور نایب رئیس شورای اسلامی شهر بافق، سید علی نوروزاده  شهردار و پرسنل آتش نشانی برگزار و از زحمات آنان با اهدای لوح سپاس تقدیر گردید .

سیدعلی نوروزاده شهردار بافق ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان از خدمات شبانه روزی آتش نشانان تقدیر کرد و اظهار داشت: روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی  از جنس ایثار ، شهامت و شهادت است. فرشته های نجاتی که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خدا خاموش کنند .

شهردار بافق  به ایثار ، شهامت و شجاعت آتش نشان اشاره کرد و افزود : آن لحظه که همه چیز اطراف آدمی زبانه می کشد و خشم سرکش شعله ها ناگهان روبرویت می پیچد ، آتش نشانان با دستهای مهربانشان ، تلخی سوزان حادثه را در هم می نوردند و خط سیر آتش را بر هم میریزند .

وی در ادامه به آمار عملیاتهای صورت گرفته توسط آتش نشانی شهرداری بافق شامل تعداد اطفاء حریق، مهار آتش، حیوانات زهردار، و غیره اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام تفکری نایب رئیس شورای اسلامی شهر بافق از زحمات آتش نشانان بافقی تقدیرو تشکر کرد و کار آنان را بسیار مهم دانست.

در پایان این مراسم از آتش نشانان با اهداء لوح تقدیر تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

همچنین رژه موتوری ماموران آتش نشانی باهدف اعلام آمادگی کامل در مقابل حوادث احتمالی در سطح شهر بافق با رعایت احترام ایام عزاداری بصورت صدا خاموش انجام شد .
@Bafgh110

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *