نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق:

شهید حججی در تاریخ نظام خوش درخشید

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در خطبه ها این هفته شهرستان با اشاره به حماسه های مدافعان حرم و شهدای دوران دفاع مقدس گفت:کار خدا بدون حکمت نمی پذیرد و ما شهدای زیادی را در دفاع از حرم داشته و داریم که این شهدا با تمام مشکلات وارد صحنه شدند و از حریم اسلام و ولایت دفاع کردند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی به ویژگی های شهید مدافع حرم محسن حججی اشاره و تصریح کرد: شهید حججی جز چهره هایی بود که در تاریخ نظام ما درخشید و مقاومت یک جوان سلحشور و شجاع در برابر داعش و اسکتبار جهانی ضربه بزرگی به دشمن وارد کرد.

وی افزود: استقبال پرشور مردم از این شهید برای استکبار جهانی بسیار سنگین بود و حضور،احساسات مردم و مقاومت خانواده وی برای تمام دنیا الگویی شد.

خطیب نماز جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد:حل مشکلات کشور به دست خودمان است و مشکلات اقتصادی و فرهنگی را با بکارگیری نخبگان و فرهیختگان کشورمان می توانیم حل کنیم.

سلیمانی افزود: در دوران دفاع مقدس هیچ چیزی برای دفاع از خود نداشتیم و به حول قوه الهی است که امروز قدرتمند شده ایم.

وی بیان داشت:ایران با مقاومت در برابر برجام توانسته جایگاه ارزشمندی در سطح جهانی و بین المللی پیدا کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق با بیان اینکه تکیه گاه کشورمان خودمان هستیم و هیج نیازی به عصای دشمن نداریم خاطر نشان کرد: ارتباط ما با کشورها بر اساس حرمت و ارزشهاست و نمی گذاریم منافع ملی و ارزشهای ما در مقابل بیگانگان خدشه دار شود.

سلیمانی بیان داشت: در مقابل همه قدرتها ایستاده ایم و امریکا هر روز,شرارت دارد و شیطان بزرگی است و دیدگاه نظام و رهبر ما طرفداری از مظلومان است و در برابر تروریست قیام می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید عزاداری در ایام عاشورا و سوء استفاده دشمن را جدی بگیریم تصریح کرد: عزاداری ها باید با محتوا و اصیل باشد و از خرافات ها جلوگیری کنیم که برخی حرکات ریشه در عزاداری برای امام حسین (ع) ندارد.

خطیب نماز جمعه بافق افزود: نیروهای انتظامی و نظامی امنیت را به عهده می گیرند و همه باید آنها را همراهی کنند.

منبع : آفتاب بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *