تعامل با هیات های مذهبی شهرستان بافق به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

روز یکشنبه نشستی با حضور مسئولان هیات های مذهبی شهرستان و جمعی از مسئولان انتظامی در دفتر کار فرمانده انتظامی شهرستان بافق برگزار شد.
سرهنگ “محمد کمالی”فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این نشست ضمن تسلیت ایام محرم و نزدیک شدن به تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: مسئولان هیات ها و زیر مجموعه های آنها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که مراسم به موقع آغاز شود و از تداخل هیات ها با یکدیگر جلوگیری شود تا مراسم به موقع پایان پذیرد.
وی افزود:مراسم باید به گونه ای انجام شود تاضمن افزایش اثربخشی مراسم و قداست آن، به مسائل روحی افراد نیز توجه شود و رعایت مسائل شرعی نیز در نظر گرفته شود.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان با اشاره به برخی مسائل از جمله مشخص شدن مسئول انتظامی هیات ها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، رعایت مسائل ترافیکی، وجود تعداد خیمه ها، کاروانها، شترها و… از مسئولین هیات ها خواست جهت بهتر برگزار شدن مراسم روز تاسوعا و عاشورای حسینی همکاری لازم با نیروی انتظامی را داشته باشند.
در این نشست هرکدام از مسئولان هیات های مذهبی نیز نظرات خود را در خصوص چگونگی اجرای مراسم در روز تاسوعا و عاشورای حسینی بیان کردند که مقرر شد ضمن رعایت همه آنها، تعداد ۵ نفر همیار محرم نیز با باز و نوشته مشخص شود تا هرگونه مسائل و مشکلاتی در خصوص هیات ها به آنها اعلام شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *