هشدارهای پلیس بافق در راستای پیگیری انواع سرقت ها

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در راستای پیگیری سریع سرقت ها و شناسایی سارق یا سارقان توسط پلیس به شهروندان هشدار داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: در زمان وقوع هرگونه سرقتی ، شهروندان می بایست موضوع را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و در دادن آدرس تلفن و … که حضور ماموران را تسریع می کند دقت کنند.
سرهنگ کمالی از شهروندان خواست : تا حضور ماموران از بهم زدن صحنه اعم از مرتب نمودن وسایل، جابجایی آن ها و دست زدن به اشیاء و تردد غیر ضروری پرهیز کنند و چنانچه به واسطه سرقت، شیشه درب ها یا پنجره شکسته است از جمع آوری خرده شیشه ها خودداری کنند.
وی افزود: از حضور و دخالت افراد ناشناس که ظاهرا برای کمک و همدردی با شما در محل تجمع می کنند و یا اقدام به جابجایی وسایل و… می کنند به شدت جلوگیری نمایید و هرگونه اطلاعاتی از نحوه سرقت یا سارقان را فقط در اختیار ماموران انتظامی یا مسئولان قضائی قرار دهید و از بازگو کردن آن برای افراد به اصطلاح تماشاچی خودداری کنید.
این مقام انتظامی تصریح کرد : از دست زدن به هرگونه آثار یا نشانه های به جای مانده از سارق پرهیز کنید و هرگونه اطلاع و یا اخباری که ممکن است به نظر شما مهم نباشد در مورد نحوه سرقت و موارد مشابه به آن و… را با ماموران در ارتباط بگذارید.
کمالی ادامه داد: در صورت امکان، ساعت و تاریخ دقیق سرقت و حداقل دو آدرس و شماره تلفن برای تماس های اضطراری ماموران با شما در اختیار آن ها قرار دهید.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه مورد سرقت، وسیله نقلیه باشد به منظور پیشگیری از انجام اقدامات نامشروع و ضد امنیتی ، سریع مشخصات کامل وسیله نقلیه شامل نوع، شماره پلاک، شماره موتور،رنگ،شماره شاسی یا بدنه ،مدل،سیستم و… را به صورت کتبی به ماموران مربوطه تحویل دهید.

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *