#رسانه اهرم #قدرت است از آن استفاده کنید

یکی از اهرمهای #قدرت برای پیشبرد اهداف #سیاسیون در جامعه #رسانه_های آن جامعه هستند که مسئولین بهتر است با #تعامل بیشتری با #رسانه ها گام بردارند.
#رسانه_ی_آزاد همیشه عاشق #پیشرفت جامعه در تمامی #عرصه هاست در صورتی که #عرصه را بر خود او تنگ نکنیم ؛ جامعه آزاد و #انتقاد سازنده و منطقی همیشه #مسئولین را قویتر و با برنامه بهتر به جلو میبرد.
روز مرگ جامعه زمانی است که #مسئولی #رسانه را رقیب و یا دشمن خود بداند و فقط انتظار او از رسانه تعریف و تمجید باشد که آن روز ؛ روز مرگ خود آن #مسئول نیز هست که راه پیشرفت خود را نیز بسته است.
#رسانه جایگاه رفیعی در جامعه دارد و بین مردم، از مردم و برای مردم است به همین خاطر دردها را می شناسد و به دنبال مرهم برای آنها می گردد، تجزیه و تحلیل می کند و راهکار ارائه می دهد و مشاوری امین است و قطعا پیشرفت و موفقیت و بالندگی جامعه ایکه #رسانه آزاد خواهان آنست، راهش از موفقیت و پیشرفت #مسئولین کنونی جامعه می گذرد، مگر غیر از این است؟
پس #رسانه_مستقل همیشه به دنبال اصلاح هست و باید به او کمک شود نه اینکه با انواع و اقسام … جلوی نشر آزاد اطلاعات و تحلیل وقایع روز گرفته شود که اگر چنین شد دود این آتش در وهله اول به چشم افرادی خواهد رفت که خود #مسئول هستند و بس.
شورای سردبیری سایت خبری تحلیلی عصر بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *