نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق :

با قلدری های نظام سلطه عقب نشینی نمی کنیم/با حکومت ولایت فقیه زیاده خواهی طاغوت درهم شکست / لزوم توجه مداحان به نوحه اصیل و عزاداری پرمحتوا

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق با محکوم کردن یاوه گویی های ترامپ در سازمان ملل گفت: هیچگاه با قلدری های نظام سلطه عقب نشینی نمی کنیم.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش اظهار کرد: عاشورای حسنی اسلام را در طول تاریخ بیمه کرد.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با تشریح واژه سلام در زیارت ائمه به بیان جایگاه آن در روایات پرداخت و افزود: سلام بر اباعبدالله کلام خداست.
وی با گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر به تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) پرداخت و تصریح کرد: همه ی آحاد مردم در جامعه مسئولند و باید برای اجرای این فریضه الهی بکوشند.
امام جمعه بافق با محکوم کردن یاوه گویی های ترامپ در سازمان ملل گفت: هیچگاه با قلدری های نظام سلطه عقب نشینی نمی کنیم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پاسخ به اهانت های رئیس جمهور آمریکا بیان داشت : تجربه تاریخ ،شکست پذیری آمریکا و استکبار را برای همگان آشکار ساخته است .
خطیب جمعه بافق تصریح کرد: ایران همواره آماده است و گزینه ای معنوی انقلاب همیشه جریان دارد.
سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تحلیل حکومت های شاهانه و طاغوتی پرداخت و افزود : با بیداری مردم و تشکیل حکومت ولایت فقیه زیاده خواهی های طاغوتی برچیده شد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق گفت: دستاوردهای انقلاب و موفقیت های جامعه اسلامی به برکت ولایت فقیه است .
سلیمانی به توطئه های دشمنان نظام برای تزلزل در حکومت اسلامی و ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: به برکت حضور ولایت فقیه در جامعه اسلامی دست متجاوزان از کشور کوتاه شد.
خظیب نماز جمعه بافق همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزان امانتی هستند که در مدارس باید به آموزش و تربیت آنان توجه ویژه ای شود.
سلیمانی تصریح کرد: خانواده ها و معلمان بستر رشد و تکامل دانش آموزان را فراهم و زمینه پرورش نخبگان را ایجاد کنند.
تاکید بر بهره گیری از مجالس و محافل حسینی و بیانات سخنرانان این مجالس در سطح شهر ، توجه نوحه خوانان و مداحان به نوحه های اصیل و پرهیز از عزاداری بی محتوا و … از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

خبر : پریسا رجبی

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *