یادداشت فرماندار بافق به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس است و از ٣١ شهريورماه ١٣٥٩ تا امروز ٣١ شهريورماه ١٣٩٦ ، سي و هفت سال گذشته است.

جا دارد ابتدا گرامي بداريم اين هفته را و اداي احترام كنيم به روح بلند فرمانده كل قوا در دوران دفاع مقدس و بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و سپس

– اداي احترام كنيم به روح والاي شهدا كه والاترين و عزيزترين دارايي خود، يعني جان خود، را دادند تا انقلاب اسلامي به حيات خود ادامه دهد، تماميت ارضي كشور حفظ شود و عزت و شرف ايران و ايراني پايمال نشود.
– اداي احترام مي كنيم به جانبازان رزمندگان دفاع مقدس كه امروز از يادگاران دوران دفاع هستند و نسل امروز و فرداي ايران اسلامي به آنها و به كار بزرگي كه انجام دادند، افتخار مي كند.
– اداي احترام مي كنيم به خانواده ها و پدران و مادراني كه چنين فرزنداني در دامن خود پرورش دادند تا بتوانند از كيان كشور دفاع و مقابل دشمني كه حمايت همه جانبه تسليحاتي، دلاري و روحي و رواني مي شد بايستند و آن را به زانو در آورند.

و آرزو مي كنيم همچنان كشور ما با سكانداري رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و تلاش و دلسوزي همه مسئولين و دولتمردان جمهوري اسلامي ايران در اين دوران و دنياي پر فراز و نشيب پيش برود و روز به روز بر عزت و اقتدار آن در عرصه هاي منطقه اي و بين المللي افزوده شود.

محمد زاده رحماني / فرماندار شهرستان بافق

  1. محمدرضارضایی

    فرماندار عزیزودوست داشتنی
    ممنون از شما که با وجود مشغله زیاد یادی کردید از شهدا وجانبازان .
    بنده بعنوان یک جانباز از همان دوران سخت باید خدمتتان عرض کنم دیگر نام جانباز وشهید برای عده ای تبدیل به بازیچه شده .هرازگاهی به بهانه های مختلف فقط نامی میبرند وفقط از نام این عزیزان استفاده ابزاری میشود.ای کاش کمی هم حرمت آنها را نگه میداشتند وحقشان را پایمال نمیکردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *