نقشه های پی در پی برای #منابع_شهرستان و نیروهایی که قلع و قمع می شوند / بخش دوم رفتن بخشدار

به ضرس قاطع میتوان گفت محمد رضا فتاحی بافقی تاکنون یکی از #مدیران_موفق_شهرستان بوده است.
وی که در تاریخ ۷۹/۹/۲۱ به سمت #رئیس_جمعیت_هلال_احمر شهرستان منصوب شد از چهره های متمایل به #اصلاح_طلبی بوده که جمعیت هلال احمر را در بافق زنده کرد و روح تازه ای در کالبدش دمید و با جذب تعداد زیادی از #جوانان و #آموزش و استفاده از آنها در امور مختلف، #خدمات_شایانی را به جمعیت و شهرستان ارائه می دهد و بعد از #تغییر دولت #اصلاحات و در زمان دولت #اصول_گرای احمدی نژاد نیز به دلیل عملکرد خوب گذشته در پست #رییس_جمعیت_هلال_احمر بافق ابقا می شود.
پس از روی کار آمدن دولت #اعتدال، وی که کارنامه موفقی داشته به عنوان یکی از گزینه های مطرح برای #بخشداری بود و در نهایت نیز به سمت #بخشدار_مرکزی_بافق منصوب گردید.
در مدت فعالیت محمدرضا فتاحی بافقی در #بخشداری_مرکزی_بافق و به گواه آمار و ارقام، علیرغم کمبود اعتبارات دولتی وی توانست با برقراری تعامل سازنده با مسئولین شهرستان موفق شود تا بسیار بهتر از #بخشداران گذشته در سنوات قبل خدمات بسیار خوبی را در بحث زیر ساختی به شهرستان ارائه دهد.
به شهادت #بخشها و #روستاهای شهرستان، عملکرد محمد رضا فتاحی بافقی در مدت کار در #بخشداری بافق عالی بوده است چرا که در زمانیکه شایعه و صحبت رفتن بی دلیل او سر زبانها افتاد چندین #طومار از طرف #دهیاران مبنی بر ابقای وی تهیه می گردد. ( هر چند که یکی از رسانه های بافق در آن زمان به خاطر مسائل حزبی و سیاسی سعی در ایجاد شک و شبهه می کند )
همزمان با طرح شایعه رفتن محمد رضا فتاحی بافقی، شایعات تغییر #معاون_فرماندار و #رئیس_آموزش_و_پرورش و چند اداره دیگر نیز قوت می گیرد شاید هم به نوعی در آن زمان عملیات ایذایی و پوششی است.     ( البته شنیده شده و امکان دارد کسانی سفارش #نماینده_محترم_بافق را دلیل ابقاء #معاون_فرماندار و #رئیس_آموزش_و_پرورش بدانند خب بر اساس همین شنیده ها و شایعات باید پرسید که چرا سفارش وی برای #رئیس_اداره_اوقاف موثر نبود؟! )
باید گفت با شناخت دقیق از موقعیت شهرستان، بازی پیچیده ای صورت می گیرد و ضمن #وامدار شدن چند نفر از مسئولین شهرستان، #تغییر اتفاق می افتد اما مهم این است که ما آلت بازی شده ایم یا خیر؟ که قاعدتا این امر در #آینده بهتر مشخص خواهد شد.
چرا #بخشدار می رود؟ من هنوز پاسخ این سوال را علیرغم اینکه حسم می گوید محمد رضا فتاحی بافقی دوست داشت در سمت #بخشداری به #خدمت به مردم بافق ادامه دهد را نگرفته ام.
پس از رفتن #بخشدار تب و تاب #تغییرات_گسترده در شهرستان می خوابد و در حال حاضر همه چیز عادی است و احساس می شود شهرستان بافق نیاز به #بخشدار ندارد.

اتاق فرمان : ادامه ندارد…

برچسب ها : ,
  1. م.ک

    آقای فرماندار چندی پیش در فرمانداری بحث تعدیل نیرو رو مطرح نمودند.
    پس چطور آقای ا.م جذب نمودند؟
    لابد ایشونم از سفارش شدگان نماینده محترم هستند؟

  2. محمد مهدی

    سلام
    مسولین. بومی شهرستان باید هوشیار باشند و همه با هم یک بخشدار خوب انتخاب. کنند دلیلی نداره که بخشدار نداشته باشیم زیادم سخت نیست انتخاب بخشدار. اقایون محترم حواستون باشه دوباره خیلی زود دیر نشه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *