نقشه های پی در پی برای #منابع_شهرستان بافق و نیروهایی که قلع و قمع می شوند (قسمت اول)

در استان و در شهرستان چه خبر است
این روزها چه خبر است، اتفاقات و اخبار زیادی که پی در پی می شنویم و بعد از چند روز به فراموشی سپرده می شود بدون آنکه واکاوی و بررسی لازم در این زمینه و دلایل آن از طرف مسئولان بافقی، فرهیختگان، خبرنگاران، نویسندگان، تحلیلگران و نخبگان جامعه بافق صورت گیرد.
رفتن زود هنگام #بخشدار_مرکزی_بافق، محمد رضا فتاحی به یزد هر چند در سمتی بالاتر از #بخشداری_بافق که دلایل خاص خودش را می تواند داشته باشد و خالی ماندن این پست مهم در این شرایط زمانی خاص و برخورد بسیار عادی مسئولین بافقی با این داستان به صورتی که کم کم این احساس بوجود آمده که #بخشداری یک پست اضافه هست که می توان آن را در راستای کوچکتر کردن حجم دولت به کلی حذف کرد و این مورد را با افتخار از بافق شروع می کنیم.
خبری مبنی بر تخلفات گسترده در #مجتمع_معادن_سنگ_آهن_فلات_مرکزی_ایران، بافق و در پی آن علی رغم وجود بیش از صدها مدیر کار کشته #بومی_معدنی، حکم #سرپرستی یک #غیر_بومی برای این #مجتمع با سرمایه عظیمی که ما هنوز به ارزش واقعی آن پی نبرده ایم؛
ارسال اخبار #حیات_وحش، #یوز_پلنگ_آسیایی، #کویر_کر (#در_انجیر)  با نام #اردکان از طرف اداره محیط زیست آن شهرستان و بی تفاوتی مسئولین بافقی در مقابل این تحریف .
کشف!!!! جدید #آنومالی_۲۱ سابق شرکت #سنگ_آهن_مرکزی_ایران – بافق و در حال حاضر #مجتمع_معادن_سنگ_آهن_فلات_مرکزی_ایران که با توجه به اینکه ذخیره این #آنومالی در عمق ۱۵۰۰ متری است، اکتشافات تکمیلی آن بسیار زمانبر و پر هزینه بوده و در گذشته و حتی در حال حاضر با توجه به وجود منابع بی شمار در دسترس، صرفه اقتصادی برداشت ندارد.
موضع گیری دکتر یار احمدی و مهندس کارگران، رئیس #نظام_مهندسی_معدن_یزد و بلافاصله #استعفاء از سمت خود، #طومارنویسی، عدم مصاحبه، فشار و ادامه داستان و در پایان #جایگزینی #حاجی زاده_اردکانی
#نامه_گمشده و تکذیب شده #وزارت_کشور در خصوص بررسی #اختلافات_مرزی_بافق با #اردکان با وجود رسانه ای شدن از طرف شورای چهارم در روزهای پایانی، هنوز بی جواب مانده و ظاهرا قصدی هم برای جواب دادن وجود ندارد اما برای #اختلافات_مرزی بین بافق و بهاباد پیگیری شده و بدون هیچگونه نامه ای جلسه گرفته می شود.
با وجودی که در ظاهر هیچگونه ارتباطی بین این اتفاقات وجود ندارد اما در باطن احتمال وجود ارتباط بین این وقایع با توجه به مباحث پیش رو که در زیر تیتر وار به آن اشاره می کنم زیاد است.
#طرح_آمایش_سرزمینی_برنامه_توسعه_ششم
#طرح_جامع_تقسیمات_کشوری
#طرح_کدگذاری_نقطه_های_خاص
#طرح_بررسی_ابهامات_مرزهای_جغرافیایی و #تثبیت آن که این طرح زیر مجموعه #طرح_جامع_تقسیمات_کشوری است.
در پستهای بعدی بیشتر در این مورد صحبت می کنیم.
ادامه دارد….

علیرضا زارع

برچسب ها : , ,
  1. مهدی ناظمی

    سلام و خسته نباشید
    به نظر. می رسه در این شرایط باید اعضای شورای شهر و امام جمعه محترم و نماینده مجلس و مدیران بومی و مسولین بومی خود شهر اتحاد کامل داشته و از هر گونه تنشی در بین خود خودداری کنند و یک دل و یک صدا تمام حواسشان به گرفتن حق مسلم شهرستان مظلوم بافق باشد و باید هر چه سریعتر یک بخشدار بومی خوب انتخاب کنند انشالله

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *