برگزاری انتخابات مرحله دوم شورای اسلامی کار کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق

انتخابات مرحله دوم شورای اسلامی کار کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق در حال برگزاری می باشد. این انتخابات از ساعت شش و نیم صبح امروز شروع شده و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است مرحله اول انتخابات با همت و همکاری دفتر نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق و در جهت اتحاد و همدلی کارگران و پیشرفت و آبادانی مجموعه برگزار گردیده و آقای حاجیپور از بین ۶ کاندیدا در مرحله اول به عنوان نماینده کارگران در هیئت نظارت و تشخیص صلاحیت کاندیداهای مرحله دوم انتخاب و به اداره کار معرفی گردید.

گفتنی است افراد هیئت موسس و پیگیر تشکیل این شورا سید علی موسوی نیا، علی اصغر دهقانزاده و علی اصغر سلطانی بوده که با پیگیری مستمر توانستند انتخابات مرحله اول را در کوتاهترین زمان ممکن برگزار کنند.

در ضمن کارخانجات دارای ۶۰۰ نفر کارگر و کارمند می باشد که در این مرحله ۲۰ نفر جهت نمایندگی در شورای اسلامی کار اعلام آمادگی و در حال رقابت هستند که در نهایت از بین این بیست نفر ۶ نفر به عنوان نماینده و ۴ نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب خواهند شد و در کنار یک نفر که از طرف مدیر کارخانجات به عنوان کارفرما معرفی می شود به عنوان یک شورای کارگری هفت نفره و نماینده کارگران و کارمندان کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق به فعالیت خواهند پرداخت.

عکس : علی اصغر سلطانی بافقی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *