نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق:

جایزه صلح نوبل به کسانی داده میشود که بیشترین جنایت را انجام می دهند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق گفت : امروز جایزه صلح نوبل به کسانی داده می شود که بیشترین جنایت را در دنیا انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ضمن تبریک روز مباهله و روز خانواده در رابطه با اهمیت و جایگاه خانواده در جامعه گفت: رابطه افراد در خانواده خصوصا والدین در رفتار اجتماعی فرزندانشان موثر است. متاسفانه امروز به خاطر مشغله زیاد و اهمیت مسائل اقتصادی امور تربیتی کم رنگ شده است.

سلیمانی عدم تحقیق و شناخت را یکی از مهم ترین عوامل عدم استحکام زندگی زوج های جوان دانست و بیان داشت: خیلی از زندگی های امروزی که مدت زیادی دوام نمی آورد به خاطر عدم شناخت کافی از رفتار و اخلاق زوجین بوده و ازدواج ها فقط احساسی است. خانواده ها وظیفه دارند قبل از ازدواج فرزندان در مورد اخلاق و رفتار شخصی و اجتماعی شخص مورد نظر تحقیق و برسی لازم را انجام دهند.
وی در ادامه در مورد اهمیت جایگاه بازنشستگان در جامعه اظهار داشت: افراد باز نشسته سالها در یک کار تجربه بدست آورده اند باید در جامعه به آنها احترام بگذارند و از تجربه آنها استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق با اشاره به دیدار روحانیون در آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه با مقام معظم رهبری در خصوص محورهای بیانات ایشان گفت: اولین وظیفه روحانیون با توجه به حرکتهای دشمن برای منحرف کردن جوان هدایت فکری و دینی جامعه است. دومین وظیفه هدایت سیاسی جامعه در راستای سیاستهای اسلام و انقلاب اسلامی بوده و سومین وظیفه با حضور در مراسم های فرهنگی, اجتماعی، ورزشی باعث حفظ شئونات اسلامی خواهد شد.

وی افزود: روحانیون باید مردم خصوصا جوانان را هدایت کنند و مشکلات مردم تا جایی که برایشان امکان دارد پیگیری و رفع کنند.

سلیمانی در ادامه با اشاره با دیدار اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با مقام معظم رهبری بیان داشت: این مجمع جایگاه ویژه در نظام جمهوری اسلامی دارد. مهم ترین ویژگی انقلابی بودن اعضای این مجمع است. یکی از وظایف آن هماهنگی بین سه قوه برای رفع مسایل و حل مشکلات جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز جایزه صلح نوبل به کسانی داده می شود بیشترین جنایت را در دنیا انجام می دهند در مورد جنایتهایی که به مردم مظلوم میانمار انجام می گیرد تصریح کرد: تا امروز بیش از ۴ هزار زن و کودک بی گناه توسط سربازان بودایی در میانمار کشته شدند و چقدر به سمت مرزها آواره شده اند. جمهوری اسلامی کمک های به این مردم مسلمان انجام داده است و امروز جمعیت جوانان هلال احمر کمک های مردمی را برای این مردم مظلوم جمع آوری می کنند تا بدست آنها برسانند.
سلیمانی در پایان از کمیته امداد برای برگزاری جشن عاطفه و مردم خیر که در ایام بازگشایی مدارس به دانش آموزان نیازمند کمک می کنند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *