انتخابات نماینده منتخب کارگران در هیات تشخیص صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی کار  شرکت معدنچیان چغارت فردا چهارشنبه برگزار می شود

اولین دوره از انتخابات شورای اسلامی کار شرکت تعاونی معدنچیان چغارت بافق فردا چهارشنبه از ساعت ۵ آغاز و تا ساعت ۲۳، کارگران شاغل در شرکت های پیمانکاری معدنچیان و رئوف می توانند آرا خود در صندوق های اخذ رای مستقر در کارت زنی میدانچه شرکت سنگ آهن، کارخانه فرآوری، آهنشهر و سه چاهون بیاندازند.


به گزارش خبرنگار عصر بافق در همین رابطه صبح امروز با حضور رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اعضاء هیئت موسس شورا، جلسه هماهنگی و رایزنی در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات برگزار شد.
اصغر دشت آبادی ضمن قدردانی از اعضاء هیئت موسس و دست اندرکاران، بر فراهم نمودن مقدمات کار برای برگزاری انتخاباتی سالم به گونه ای که امکان مشارکت تمام کارگران فراهم باشد تاکید کرد.


وی افزود : بر اساس ضوابط و آیین نامه تشکیل شوراهای اسلامی کار، کارگران فقط می توانند نامزدهای انتخابی خود را با رای مستقیم انتخاب نمایند. سپس رایزنیهای نهایی در خصوص برگزاری انتخابات انجام و پیش بینی های لازم صورت گرفت.
گفتنی است انتخابات مذکور در تاریخ ۹۶/۶/۲۲ برگزار و شامل نیروهای شرکت تعاونی معدنچیان و شرکت تعاونی رئوف بافق به عنوان پیمانکار شرکت معدنچیان و با تعداد حدود ۱۸۵۰ نفر برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *