فضای رسانه ای بافق پاک و به دور از آلودگی تهمت و افترا هست

در نشست هم اندیشی مدیرکل صدا و سیمای یزد با اصحاب رسانه بافق مطرح شد:
فضای رسانه ای بافق پاک و به دور از آلودگی تهمت و افترا هست و خبرنگاران بافقی باوجود داشتن دقت و سرعت عمل در انتقال اخبار ؛ نجیب و شریف هستند.


احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه بافق با اشاره به مسئولیت اجتماعی صنایع مختلف در قبال استفاده از آب و خاک منطقه گفت: صنایع و معادن مختلف همانگونه که در فعالیت های عام المنفعه و ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی نقش دارند می بایست بدون هیچ منتی حامی رسانه های ارتباط جمعی باشند.
رییس صدا و سیمای مرکزی یزد به همراهی و همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی و گسترش امکانات و زیرساخت های صدا و سیما در بافق اشاره کرد و افزود: شرکت سنگ آهن در این مقوله به خوبی و شایستگی ورود کرده و مشارکت قابل قبولی را در در ایجاد زیرساخت ها و پوشش شبکه های دیجیتالی در نقاط مختلف بافق داشته است.


وی در خصوص دریافت هزینه برای پخش برنامه از صدا و سیما اظهار داشت : بنا به اظهارات مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی صدا و سیمای یزد برای پوشش برنامه های فرهنگی و پخش مستقیم برنامه هایی مانند تحویل سال ۹۶ در پارک آهن شهر بافق و پخش مستقیم نماز ظهر عاشورا و برنامه های فرهنگی و اجتماعی دیگر هیچگونه مبلغی را برای تهیه و تولید به صدا وو سیما پرداخت نکرده است.
مدیر کل صدا و سیمای یزد به روند مرکز گریزی صدا و سیمای استان در برنامه های پخش شده اشاره کرد و افزود: ما بر این عقیده هستیم که استان یزد فقط یزد نیست و می بایست تمام ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان های مختلف استان در رادیو و تلویزیون مرکز یزد حضور داشته باشند و به مخاطبان معرفی شوند.

مدیر کل صدا و سیمای یزد با اشاره به سرعت عمل خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق بیان کرد : خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق نجیب و سالم هستند و با دقت و صراحت اخبار را رصد میکنند و با شرافت و دلسوزی در مطبوعات و و کانال های خبری بافق فعالیت می نمایند.
وی فضای رسانه ای بافق را پاک و به دور از آلودگیها و توهین و تهمت و افترا دانست و عنوان کرد :
متاسفانه برخی رسانه ها در سطح استان عملکرد شایسته ای ندارند و با تهمت و افترا و بازی با شخصیت و آبروی افراد به جای یاری رساندن و دستگیری از مسئولان بیشتر به دنبال مچ گیری و تخریب سوزنده هستند و گاهی با نگاه غیرواقعی ؛ فرصت ها و روابط سازنده را تخریب می نمایند.

دکتر احمد پهلوانیان با اعلام آمادگی رسانه ملی در مرکز استان برای برگزاری کلاسهای آموزشی خبرنگاری گویندگی و نویسندگی در بافق آظهار داشت :
برای تهیه و پخش برنامه های آموزشی فرهنگی نیز آمادگی داریم تا با مشارکت صنایع وایجاد زمینه همکاری متقابل ؛ شرایط بهتری را برای بهره مندی قشر های مختلف مردم فراهم آوریم.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به وجود برخی نواقص و کم کاری در معرفی بزرگان و مفاخر بافق در صدا و سیمای مرکز استان گفت :
می بایست برنامه های بیشتری برای تجلیل و معرفی بزرگان و شخصیتهای فرهنگی علمی و تاریخی استان تهیه شود و سرمایه های علمی و فرهنگی به خوبی و شایستگی به نسل جوان و مردم معرفی شوند.
در پایان این نشست صمیمی که در هتل باغ تیتو برگزار شد نیروهای جوان و فعال در بخش های مختلف دفتر مرکزی واحد خبر بافق به جهت تهیه و تولید اخبار و گزارش های تاثیر گذار مورد تقدیر و تشویق مدیرکل صدا و سیمای استان یزد قرار گرفتند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *