برگزاری مراسم عقد یکی از اعضای کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله شیخ محمد تقی بافقی (ره) در محل گلزار شهدای گمنام بافق

مراسم عقد یکی از اعضای کانون فرهنگی، تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی (ره) امشب بعد از نماز مغرب و عشاء و در محل گلزار شهدای گمنام شهرستان بافق برگزار می گردد.


لازم به ذکر است این کانون از سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینه های فرهنگی و مذهبی و در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و با الگو گیری از شهدا آغاز کرده است و تاکنون تعداد اعضای کانون قریب به ۱۵۰ نفر و در سنین مختلف می باشد.
داماد خوشبخت که یکی از اعضای کانون یاد شده است، محمد ابوترابی تصمیم گرفته است تا  امروز مراسم عقدش در محل گلزار شهدای گمنام بافق برگزار گردد. از فعالیتهای کانون تا بحال برگزاری ازدواجهای اسلامی، احیای شب نیمه شعبان، برپایی غرفه رسانه ای در ده شب اول محرم، برگزاری مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم ، برگزاری جشن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و دعوت از خانواده شهید مدافع حرم سعید سامانلو و … می توان نام برد.


از برنامه های آینده این کانون نیز می توان به برگزاری غرفه رسانه ای برای محرم طبق سنوات گذشته و در محل امامزاده عبدالله (ع) بافق اشاره کرد که در این غرفه در قریب به ۱۵ موضوع مختلف از قبیل حجاب، شهدا، سبک زندگی اسلامی، فضای مجازی، مهدویت و … محصولات مختلف در قالبهای صوت، کلیپ، انیمیشن، سخنرانی  و غیره به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *