برد مقتدرانه تیم نونهالان سنگ آهن بافق در مقابل آرمان کویر یزد

هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر نونهالان استان یزد جمعه ۹۶/۶/۱۷ سنگ آهن میزبان تیم آرمان کویر یزد بود. این دیدار راس ساعت 16:45 در محل زمین چمن مصنوعی آهنشهر با سوت داور شروع شد.


تیم نونهالان سنگ آهن که چند هفته ایی است تمرین ها را زیر نظر کادر فنی خود به صورت جدی آغاز کرده با آمادگی کامل پا به این دیدار گذاشته بود.
نیمه اول دو تیم فشارهای زیادی روی دروازهای یکدیگر آوردند اما دروازه ای باز نشد و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.


در نیمه دوم این تیم سنگ آهن بود که با برنامه ریزی های سرمربی با دانش و کار کشته خود بازی را در دست گرفت و سوار بر بازی شد تا اینکه در دقیقه 59 با یک حرکت زیبا از مهاجم تیز پا و تکنیکی خود آرین جعفری توانست قفل دروازه را بشکند و به گل برسد، نونهالان سنگ آهن با این گل زیبا روحیه گرفتند و بازی را تهاجمی ادامه دادند که در دقیقه 71 ریان گاطع زاده گل دوم را بثمر رساند اما این گل آخر نبود باز هم آرین جعفری در دقیقه 75 توانست گل بزند و با این گل شیرازه تیم حریف از هم پاشید و شاگردان احسان توکلی توانستند دو گل دیگر در دقایق 80 و82 توسط سید الیاس آثاری و ابوالفضل کارگران زده و با 5 گل مقتدرانه پیروز این بازی شوند. تیم نونهالان سنگ آهن با این برد و با تفاضل گل بیشتر در صدر جدول قرار گرفتند.


لازم بذکر است تیم نونهالان سنگ آهن با سر مربیگری احسان توکلی ،مربیگری امین میر علمی و سرپرستی مهرداد بابائیان در این مسابقات شرکت کرده است.

عکس : علی خالقدادی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *